راه اندازی سیستم فراخوان نوبت دهی بیماران در بیمارستان تخصصی روان پزشکی بهاران زاهدان
در راستای رضایتمندی و تکریم مراجعین به کلینیک اعصاب و روان بیمارستان روانپزشکی بهاران، سیستم فراخوان نوبت دهی بیماران در این بیمارستان راه اندازی شد

به گزارش روابط عمومی _ دکتر زهرا قیاسی رئیس بیمارستان روانپزشکی بهاران گفت: با اجرای سیستم فراخوان نوبت بیمار و پزشک علاوه بر رضایتمندی مراجعین و پزشکان، آرامش و نظم بیشتری بر فضای انتظار مراجعین برای مراجعه به پزشک حاکم شده است.
رئیس بیمارستان روانپزشکی بهاران با بیان اینکه این سامانه، اعلام شماره نوبت بیماران را بدون حضور منشی پزشک و از طریق مانیتور نصب شده در سر درب اتاق پزشک امکان پذیر ساخته است، افزود: مشاهده وضعیت نوبت به صورت آنلاین برای مراجعین امکان رضایتمندی بیمار و اطمینان از مراجعه به پزشک طبق نوبت داده شده و همچنین جهت برنامه ریزی برای حضور به موقع در کلینیک اعصاب و روان برای دریافت خدمت ویزیت اقدامی موثر در راستای تکریم مراجعین و احترام به وقت آنهاست.
وی گفت: همچنین در راستای ارائه خدمات غیرحضوری گسترش ارائه خدمات الکترونیکی علاوه بر تسریع در انجام فرایند و ارائه خدمات ضریب نفوذ و خطای انسانی را نیز بسیار کاهش می دهد.
وی افزود: جهت راه اندازی سیستم فراخوان نوبت دهی بیماران اعتباری بالغ بر 1,200,000,000 ریال صرف شده است.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان