اقلام کارفرمایی بیمارستان 32 تخت خوابی سوران
اقلام کارفرمایی بیمارستان 32 تخت خوابی سوران
آگهی فراخوان مناقصه عمومی
دانشگاه علوم پزشكي وخدمات بهداشتي؛ درماني زاهدان در نظردارد، مناقصات عمومی یک مرحله ای مشروحه ذیل را مطابق برنامه تعیین شده را از طريق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی (ستاد) برگزار نماید.
شماره مناقصه | موضوع مناقصه | نوع پرداخت | مبلغ تضمین (به واحد ریال) | حداقل شرایط برای دریافت اسناد | نوع ضمانتنامه | شماره فراخوان |
8 – 1/99 | تهیه ، حمل ، نصب و راه اندازی دو دستگاه چیلر بیمارستان 32 تختخوابی سوران | پرداخت وجه به صورت اسناد خزانه با سررسید 22/04/1400 و نرخ تنزیل 15 درصد سالیانه میباشد. | 900,000,000 | دارای مجوز معتبر از سازمانهای ذیربط | ضمانت نامه بانکی یا واریز نقدی |
|
9- 1/99 | تهیه ، حمل ، نصب و راه اندازی نه دستگاه هوارسان بیمارستان 32 تختخوابی سوران | - | 400,000,000 | دارای مجوز معتبر از سازمانهای ذیربط | ضمانت نامه بانکی یا واریز نقدی | 2098004526000106 |
10 – 1/99 | تهیه ، حمل ، نصب و راه اندازی سه دستگاه آسانسور بیمارستان 32 تختخوابی سوران | - | 650,000,000 | دارای مجوز معتبر از سازمانهای ذیربط | ضمانت نامه بانکی یا واریز نقدی | 2098004526000107 |
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی (ستاد) به آدرس setadiran.ir انجام خواهد شد، و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی ، کلیه مراحل ثبت نام در سایت مذکور را جهت دریافت گواهی امضای الکترونیکی اقدام نمایند، و در مناقصه اعلام شده شرکت کنند.
* محل دریافت اسناد مناقصه : مناقصه گران جهت دریافت اسناد مناقصه به آدرس setadiran.ir مراجعه نمایند . ودرصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتربا شماره 33372140 054(اداره امورقراردادها ومناقصات دانشگاه )تماس حاصل نمایند.
مهلت دریافت اسناد از طریق سامانه تدارکات الکترنیکی ستاد : | از روز شنبه مورخ 17/12/1398 لغایت روز چهارشنبه مورخ 28/12/1398 |
آخرین مهلت بارگذاری اسناد مناقصه به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد : | تا ساعت 18 روز یک شنبه مورخ 17/01/1399 |
آخرین مهلت تحویل نسخه فیزیکی پاکت الف به دبیرخانه حراست دانشگاه : | تا ساعت 15 روز یک شنبه مورخ 17/01/1399 |
تاریخ گشایش پاکات مناقصه: | از ساعت 9 صبح روز دوشنبه مورخ 18/01/1399 |
مدت اعتبار پیشنهاد : | 20 روز کاری و برای یک دوره قابل تمدید می باشد. |
* ضمنا مناقصه گران جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه به اداره قراردادها و مناقصات به نشانی زاهدان- بزرگراه خلیج فارس ، میدان دکتر حسابی مجتمع اداری پردیس
* ضمنا مناقصه گران جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه به اداره قراردادها و مناقصات به نشانی زاهدان- بزرگراه خلیج فارس ، میدان دکتر حسابی مجتمع اداری پردیس مراجعه یا به شماره تلفن 33372140 054تماس حاصل نمایند.و همچنین جهت ارائه پاکت الف (تضمین شرکت در مناقصه) در موعد مقرر به دبیرخانه مدیریت حراست دانشگاه علوم پزشکی ونشانی فوق مراجعه نمایند.
*هزینه انتشار آگهی بر عهده برنده مناقصه می باشد.
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی؛ درمانی زاهدان
comment