• // - 18:29
  • - تعداد بازدید: 1807
  • - تعداد بازدیدکنندگان: 367
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

اطلاعیه راه اندازی سامانه جامع نقل و انتقال کارکنان دانشگاه

 


اطلاعیه راه اندازی سامانه جامع نقل و انتقال کارکنان دانشگاه


 


دکتر مجید یوسفی مقدم، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:


 


سامانه جامع نقل و انتقال کارکنان دانشگاه ازساعت 8 صبح مورخ 24 فروردین لغایت 14  اردیبهشت 99 فعال می باشد


  موارد ذیل در زمان ثبت نام توسط متقاضی بایستی در نظر قرار بگیرد:


1  . متقاضیان انتقال خروجی به سایر دانشگاهها و موسسات بایستی دارای حداقل 8 سال سنوات خدمت از بدو استخدام در دانشگاه در وضعیت و حالت فعلی استخدام بوده و تعهد خدمتی آنان ( در صورت داشتن) به اتمام رسیده باشد


 2. متقاضیان انتقال در سطح واحد های تابعه دانشگاه می بایست دارای حداقل 5 سال سنوات خدمت از بدو استخدام در مبداء ودر وضعیت و حالت فعلی استخدام بوده و تعهد خدمتی آنان( در صورت داشتن) به اتمام رسیده باشد.


3. متقاضیان مامور به خدمت و یا انتقال نبایستی دارای تعهد و در حین ماموریت آموزشی ، مرخصی بدون حقوق ، مرخصی زایمان ، انفصال موقت و همچنین پرونده مفتوح و در حال بررسی در واحد های نظارتی از جمله هیئت بدوی و تجدید نظر تخلفات اداری کارکنان و یا موارد مشابه بوده و نباید بر اساس آراء مراجع ذیصالح به تغییر محل خدمت جغرافیایی محکوم گردیده باشند .


4 . نقل و انتقال صرفاً برای کارمندان رسمی قطعی، پیمانی و قراردادی کار معین و کارگری آنهم در صورت احراز شرایط الزم امکانپذیر خواهد بود .


5. انتقال و مامور به خدمت کارکنان در مدت و یا بازه و وضعیت استخدامی رسمی آزمایشی در بین دانشگاه علوم پزشکی کشور ممنوع می باشد وبا توجه به این ممنوعیت ،شایسته است پرسنل استخدام پیمانی قبل از ارائه درخواست انتقال و ماموریت خود به گونه ای اقدام نمایند که حداقل تا زمان تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی شش ماه فرصت باقی مانده باشد


6. انتقال ورودی و یا خروجی کلیه نیروها باالخص نیروهای پیمانی، قراردادی و قانون کار منوط به تایید مدیرت حراست ، هسته گزینش و در مورد انتقال خروجی هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری خواهد بود .


 


7. تقاضای مامور به خدمت و یا انتقال کارکنان متخصص و فوق تخصص عالوه بر اخذ نظریه از معاونت تخصصی و موافقت کمیته نقل و انتقاالت، مستلزم طرح موضوع در هیئت رئیسه دانشگاه خواهد بود .


 


8. ز آنجائیکه طرح هر گونه درخواست انتقال یا ماموریت پرسنل در کمیته نقل و انتقاالت مشروط به موافقت واحد محل خدمت افراد می باشد لذا درخواست هایی که واحد مربوطه مشروط به تعیین جانشین می نمایند به منزله عدم موافقت واحد محل خدمت منظور و تا زمان تعیین جانشین واجد شرایط قابل طرح در کمیته نمی باشد.


9. در مواردیکه درخواستهای متقاضیان رشته های شغلی مشابه از و یا به یک واحد سازمانی وجود داشته باشد، با توجه به محدودیتهای نیروی انسانی دانشگاه فرم امتیازدهی متشکل از شاخصهایی مانند تبعیت از همسر، داشتن بیماری خاص، ادامه تحصیل، ایثارگران و خانواده شهدا و سابقه اشتغال در مناطق محروم، بومی بودن، سنوات خدمت، تبعیت از خانواده )برای دختران مجرد( و ... تهیه و وضعیت و تقاضاهای آنان بر اساس فرم مذکور مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.


 


10. ثبت نام از طریق سامانه نقل و انتقاالت به آدرس :  https://transfer.behdasht.gov.ir/  صورت پذیرد .


 


11. متقاضی بایستی در زمان ثبت نام نسبت به انتخاب وتعیین مبدا و مقصد خود تا پائین ترین سطح سازمانی محل جغرافیایی خدمت خود اقدام نماید .به طور مثال بیمارستان علی ابن ابیطالب ) ع( زاهدان بخش اعصاب


12. در صورت هرگونه مشکل هنگام ثبت نام با کارشناس نقل و انتقاالت اداره تامین و توزیع نیروی انسانی دانشگاه سرکار خانم مهدی پور به شماره تماس 33374126 تماس حاصل شود .


 


13 . پس از اتمام مهلت قانونی هیچگونه درخواستی تا فصل بعدی نقل و انتقاالت پذیرفته نخواهد شد.


 


14. بر اساس مراتب فوق مدیران مرتبط موظف به اعالم نظر از تاریخ 15 اردیبهشت لغایت پایان وقت اداری


25  اردیبهشت در سامانه مربوطه خواهند بود و به اعالم نظرهای بعد از تاریخ مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد


 

  • گروه خبر : Notifications
  • کد خبر : 31783
Keywords

Comments

0

comment

تنظیمات قالب
سیستم تیکتینگ
گفتگوی آنلاین

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام