عملکرد تخصصی شاخصه ی بارز روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است
عملکرد تخصصی و هدفمند از شاخصه های بارز روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.

خبــــر
عملکرد تخصصی شاخصه ی بارز روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است
عملکرد تخصصی و هدفمند از شاخصه های بارز روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.
به گزارش روابط عمومی- دکتر علیرضا انصاری مقدم معاون دانشجوئی و امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در جلسه ای که به مناسبت گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در دفتر معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد گفت: روابط عمومی ها از جایگاه حساسی برخوردارند
وی با اشاره به اینکه روابط عمومی یک وظیفه برجسته مدیریتی است بیان کرد: شهرت و اعتبار هر سازمان سرمایه ای ارزشمند در میان مردم است که روابط عمومی ها در ایجاد و حفظ آن بسیار تعیین کننده هستند.
دکتر محمد هادی عباسی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم در این جلسه با تاکید بر اينکه روابط عمومي ها در خط مقدم جنگ نرم و نبرد رسانه اي دشمن هستند افزود: بايد اطلاع رساني شفاف ، درست و به موقع به مردم انجام شود و در عين حال نقطه نظرات ، ديدگاه ها و انتظارات مردم هم به درستي به مديران انتقال يابد .
وی گفت: از جمله وظایف مهم ما احقاق حقوق مردم و پیگیری حل و فصل مشکلات آنان است که این مهم فقط از طریق مخاطبشناسی و افکارسنجی حاصل میشود.
دکتر محمدهادی عباسی گفت: تلاش ما همواره بر این است که با هر موضوعی عالمانه برخورد کنیم و از انتقادها استقبال کنیم و بر این باور هستیم که هیچ انتقاد و اعتراضی از سوی مردم نباید بدون پاسخ مثبت بماند و در این مهم باید نقش روابط عمومی در انتقال آن به مدیر و سازمان پررنگ دیده شود.
در پایان جلسه دکتر علیرضا انصاری مقدم معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به پاس زحمات یک ساله کارکنان روابط عمومی دانشگاه از آن ها تقدیر کرد.
روز گذشته نیز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با حضور در حوزه روابط عمومی، از کارکنان این حوزه با اهداء لوح تقدیر قدردانی کرد.
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان
تهیه: مطهره مرادی/ تنظیم: مهدیه کیخوایی
comment