معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی زاهدان:
صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب و رجوع با استقرار میز خدمت در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
به منظور تکریم ارباب ورجوع ارائه خدمات سریع و بموقع و رضایتمندی مشتریان درون سازمانی و برون سازمانی میز خدمت در طبقه همکف ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان راه اندازی گردیده است.

خبر
صیانت از حقوق شهروندی و تکریم ارباب و رجوع با استقرار میز خدمت در ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
به منظور تکریم ارباب ورجوع ارائه خدمات سریع و بموقع و رضایتمندی مشتریان درون سازمانی و برون سازمانی میز خدمت در طبقه همکف ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان راه اندازی گردیده است.
دکتر سعید محمد شهنوازی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه میز خدمت زمینه ساز تسریع در پاسخگویی مطالبا ت اداری مراجعین می باشد خاطر نشان کرد: صیانت از حقوق شهروندی، ارائه خدمات به موقع، سریع و آسان به ارباب رجوع و همچنین ارتقاء رضایتمندی از مهمترین عوامل راه اندازی میز خدمت است.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ادامه داد: برخورداری از کرامت انسانی با رفتارهای محترمانه، دسترسی آسان به خدمات اداری، پیشگیری از تبعیض ها، حق رسیدگی به شکایات، حفظ و رعایت حریم خصوصی از مهمترین مصادیق حقوق شهروندی قابل اجراء در دایره میز خدمت است.
شایان ذکر است: کارشناس مستقر در جایگاه میز خدمت پس از ارتباط با مشتریان درون سازمانی و برون سازمانی و راهنمایی آنان با ارائه فرم نظر سنجی میزان رضایتمندی آنان را در پیشبرد برنامه های اداری جویا می شود.
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی
ابوالفضل امتحانی
comment