راه اندازی گیشه مکاتبات الکترونیکی مردمی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
گیشه الکترونیکی مکاتبات مردمی دانشگاه به منظور سهولت دسترسی مردم جهت ارائه درخواست ها و کاهش مراجعات حضوری راه اندازی گردید.

راه اندازی گیشه مکاتبات الکترونیکی مردمی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
گیشه الکترونیکی مکاتبات مردمی دانشگاه به منظور سهولت دسترسی مردم جهت ارائه درخواست ها و کاهش مراجعات حضوری راه اندازی گردید.
مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان این مطلب گفت: این مدیریت با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران در راستای تکریم ارباب رجوع و به منظور سهولت دسترسی مردم جهت ارائه درخواست ها، پیگیری درخواست و کاهش مراجعات حضوری به دانشگاه از طریق سامانه پیام ایران، گیشه الکترونیکی مکاتبات مردمی دانشگاه را راه اندازی نمودند.
مهندس عباس کیخا ادامه داد: این سامانه جهت ارسال و دریافت الکترونیکی بدون واسطه اعلانهای رسمی دستگاههای اجرایی و نهادهای عمومی کشور به آحاد مردم و موسسات حقوقی و بالعکس که متقاضی دریافت خدمات دولتی و عمومی هستند ایجاد شده است، در این سامانه هر فرد دارای صندوق دریافت نامههای اداری و رسمی به صورت الکترونیک میباشد.
وی افزود: در این سامانه تمامی اشخاص (حقیقی و حقوقی) به عنوان کاربر در نظر گرفته شدهاند و میتوانند پس از فعال سازی سامانه پیام ایران خود، از خدمات آن استفاده نمایند.
وی با اشاره به این که سامانه مکاتبات الکترونیکی مردمی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یک گام در جهت دولت الکترونیک محسوب می شود به مزایای این سامانه اشاره کرد و گفت: تکمیل زنجیره خدمات دولت الکترونيکي براي تحویل خروجی خدمات دولت و نهادهاي عمومي به مردم، كاهش مراجعات حضوري به دستگاه ها و نهادها و امکان رصد وصول مكاتبات و اعلانات به اشخاص توسط دستگاهها، مدیریت زمان و تسریع در روند اجرای امور اداری، تحویل خدمت به مردم بصورت كاملاً دقيق و شفاف به نحوی كه از وصول پيامها و مكاتبات دولت به دست شخص متقاضي اطمينان حاصل شود، کاهش ترافیک تبادل و گردش اطلاعات مورد نیاز از شبکه داخلی دستگاهها و نهادهاي عمومي از جمله مزایای این سامانه می باشد.
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان
حیدری، مصطفی جهان تیغ
comment