دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، دستگاه برتر در رسیدگی به شکایات
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موفق به کسب عنوان دستگاه برتر استان در زمینه رسیدگی به شکایات و پاسخ به موارد مطروحه در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت در سه ماهه چهارم سال 1398 شد.

دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، دستگاه برتر در رسیدگی به شکایات
دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موفق به کسب عنوان دستگاه برتر استان در زمینه رسیدگی به شکایات و پاسخ به موارد مطروحه در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت در سه ماهه چهارم سال 1398 شد.
به گزارش روابط عمومی- دکتر سید محمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این خصوص گفت: مسئولین دستگاه های اجرائی با حضور در استانداری به پاسخگوئی و پیگیری درخواست های مردمی از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) می پردازند و پس از آن دستگاه ها موظفند نتیجه پیگیری درخواست را به مسئول سامانه در استانداری گزارش دهند.
وی ادامه داد: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موفق شد در سه ماهه چهارم سال 1398 با بررسی، رسیدگی و ثبت نتایج موارد مطروحه در این سامانه، عنوان برتر را در میان دستگاه های اجرایی استان کسب کند.
گفتنی است: دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، مسیر های ارتباطی گوناگونی را برای برقراری ارتباط بین مردم، اعم از مراجعین و بیماران، دانشجویان و حتی کارکنان دانشگاه با مسئولین ذیربط تدارک دیده است که سامانه ارتباط مردمی روابط عمومی، سامانه اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات و واحد حراست دانشگاه نیز از دیگر سازوکارهای دریافت اطلاعات و ارتباط دو سویه با مشتریان داخل و خارج سازمان است.
با توجه به اینکه بیشترین مراجعات ارباب رجوع این دانشگاه به بیمارستان ها و مراکز درمانی است، علاوه بر سامانه کشوری 190 که به صورت شبانه روزی برای دریافت اطلاعات در حوزه درمان اختصاص یافته است، اداره نظارت بر درمان دانشگاه نیز به صورت حضوری و تلفنی پاسخگوی هموطنان عزیز است. همچنین سوپروایزر های هر بیمارستان هم به صورت شبانه روزی و به شکل حضوری پاسخگوئی ارباب رجوع محترم هستند و در هر یک از بیمارستان های تابعه نیز سامانه ارتباطی رئیس بیمارستان با مردم تعریف شده و اطلاعات مربوطه در معرض دید مراجعان محترم قرار دارد.
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان
مهدیه کیخوایی
comment