رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با حضور در سامانه سامد:
خدمت صادقانه و پاسخگویی مسئولانه دو رکن اصلی در ارائه خدمات بهداشتی ودرمانی است
دکترسید محمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با حضور سامانه سامد از ارائه خدمت صادقانه و همچنین پاسخگویی مسئولانه بعنوان دو رکن اصلی که باید سرلوحه فعالیت همکاران باشد یاد کرد.

دکترسید محمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان با حضور سامانه سامد از ارائه خدمت صادقانه و همچنین پاسخگویی مسئولانه بعنوان دو رکن اصلی که باید سرلوحه فعالیت همکاران باشد یاد کرد.
به گزارش روابط عمومی - دکترسید محمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان و دکتر قاسم میری علی آباد معاون درمان دانشگاه روز گذشته با حضور درمحل استقرار سامانه ارتباطات مردمی ریاست جمهوری (سامد) در استانداری سیستان و بلوچستان و پاسخگویی مستقیم به سوالات مردمی در برنامه برخط بودند .
دکترهاشمی شهری در حاشیه پاسخگویی به سوالات مردمی در سامانه ارتباطات مردمی استانداری گفت : معرفی سامانه های ارتباطی دانشگاه به این معنی نیست که هیچ انتقادی به نحوه ارایه خدمات سلامت وارد نیست، بلکه به این معناست که همکاران ما شجاعانه تصمیم دارند تا گلوگاه های خدمت رسانی خود را با کمک خدمت گیرندگان شناسائی و بر طرف نمایند.
رئیس دانشگاه تصریح کرد: معرفی راه های ارتباطی مردم با سامانه بهداشت و درمان و شیوه های استفاده از سامانه های نظارتی دانشگاه با جدیّت بیشتری ادامه پیدا می کند.
وی در پایان افزود:مراحل پیگیری شکایات و نحوه دریافت انتقادات و پیشنهادات بصورت بنر و پوستر در تمامی مراکز بهداشتی و درمانی نصب بوده و همچنین سامانه پیامکی واحد بازرسی دانشگاه به شماره 1000100190 و شماره ارتباطات مردمی 3000123155 نیز آماده دریافت شکایات و انتقادات و پیشنهادات هم استانی های گرامی می باشد.
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان
comment