خدمات پشتیبانی و رفاهی،آموزشی و ارتباطات همکاران پرتلاش حوزه توسعه و پشتیبانی، روابط عمومی، آموزش مداوم و چشم پزشکی در دو سمینار ویتره روتین و توانمند سازی روسای بیمارستانها قابل تقدیر است
مدیر پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از ارائه تدارکات ویژه تیم های پشتیبانی، روابط عمومی، آموزش مداوم و چشم پزشکی وبودجه در برگزاری دو برنامه مهم حوزه سلامت در شهرستان چابهار تقدیر کرد .

خدمات پشتیبانی و رفاهی همکاران پرتلاش حوزه توسعه و پشتیبانی، روابط عمومی، آموزش مداوم و چشم پزشکی در دو سمینار ویتره روتین و توانمند سازی روسای بیمارستانها قابل تقدیر است
مدیر پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از ارائه تدارکات ویژه تیم های پشتیبانی، روابط عمومی، آموزش مداوم و چشم پزشکی وبودجه در برگزاری دو برنامه مهم حوزه سلامت در شهرستان چابهار تقدیر کرد .
دکتر ملک کیانی مدیر امور پشتیبانی و امور رفاهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ضمن تقدیر از تیم های پشتیبانی دانشگاه در برگزاری این دو همایش افزود؛ ۱۰ نفر از همکاران پشتیبانی از یک هفته قبل با استقرار در شهرستان چابهار زمینه تشریفات و استقبال و اسکان میهمانان کشوری را فراهم کردند.
وی ادامه داد؛ در طی این سه روز به بیش از ۳۰۰ میهمان مستقر در ۳ هتل خدمات ارائه گردید.
مدیر امور پشتیبانی اظهار داشت؛ دو تور گردشگری زمینی و دریایی برای میهمانان کشوری از طرف دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تدارک دیده شد.
وی گفت؛ انعکاس قوی برنامه های برگزار شده از رسانه های استانی و کشوری با تولید ۷ خبر و بیش از۳۰ محتوای علمی و انتشار آن در کانال های خبری از نکات قابل توجه برنامه های روابط عمومی بود.
دکتر کیانی از انسجام و همکاری گروه چشم پزشکی و آموزش مداوم، روابط عمومی و پشتیبانی د انشگاه در ارائه خدمات مطلوب تقدیر کرد.
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
ابوالفضل امتحانی
comment