تجهیز لابی ورودی ستاد مرکزی جهت استقرار ارباب رجوع در مدت انتظار دریافت پاسخ از میزخدمت
لابی ورودی ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان جهت استقرار ارباب رجوع در مدت پیگیری کارشناس میزخدمت و ارائه پاسخ، تجهیز شد.

خبــــر
تجهیز لابی ورودی ستاد مرکزی جهت استقرار ارباب رجوع در مدت انتظار دریافت پاسخ پیگیری ها از میزخدمت
لابی ورودی ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان جهت استقرار ارباب رجوع در مدت پیگیری کارشناس میزخدمت و ارائه پاسخ، تجهیز شد.
به گزارش روابط عمومی- آقای غلامحسن حیدری معاون مدیر پشتیبانی و رفاهی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان این مطلب گفت: با جا نمایی میز خدمت و مراجعه ارباب رجوعان برای پیگیری نامه ها و درخواست ها، برای ایجاد فضایی جهت استقرار مراجعان، برنامه ریزی شد.
وی ادامه داد: خریداری و نصب صندلی، اب سرد کن، تلویزیون و قرار دادن فلاسک چای برای استفاده ارباب رجوع از جمله اقداماتی است که در هفته گذشته انجام شد.
وی افزود: در اقدام بعدی فضای راهروهای ستاد با تعبیه دیوار سبز و گلدان های مختلف زیباسازی خواهد شد.
آقای حیدری همچنین تاکید کرد: با توجه به اینکه محیط ستاد فضایی برای حضور هر روزه کارکنان است آماده شنیدن پیشنهادات همکاران محترم با شماره تلفن 33372096 در ر استای زیباسازی محیط هستیم.
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان
تهیه: محمدرضا بوستانی/ تنظیم: مهدیه کیخوایی
comment