انجام 11 هزار و 60 مشاوره تلفنی در خصوص کرونا توسط مرکز اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در 6 ماه گذشته
پزشکان و کارشناسان مرکز اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در 6 ماه گذشته 11 هزار و 60 مورد مشاوره تلفنی در خصوص کرونا انجام به سوالات هم استانی ها در این خصوص پاسخ دادند.

خبــــــر
انجام 11 هزار و 60 مشاوره تلفنی در خصوص کرونا توسط مرکز اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در 6 ماه گذشته
پزشکان و کارشناسان مرکز اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در 6 ماه گذشته 11 هزار و 60 مورد مشاوره تلفنی در خصوص کرونا انجام به سوالات هم استانی ها در این خصوص پاسخ دادند.
به گزارش روابط عمومی- دکتر فریبرز راشدی رئیس مرکز اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در هر شیفت 3 کارشناس فوریت ها در اتاق فرمان و یک پزشک در ستاد هدایت مرکز اورژانس مستقر هستند و در صوت نیاز به انجام مشاوره، تماس گیرندگان با شماره 115را در خصوص مسائل بهداشتی و درمانی راهنمایی می کنند.
وی ادامه داد: روزانه به طور متوسط ۳۹۵مورد تماس با این مرکز برقرار می شود که به طور میانگین 60 تماس جهت انجام مشاوره است.
وی با بیان اینکه متاسفانه درصدی از تماس ها نیز بدون نیاز به مشاوره یا درخواست خدمات اورژانسی و فقط با نیت مزاحمت صورت می پذیرد افزود: این موضوع باعث اتلاف وقت همکاران ما و تاخیر در برقراری ارتباط با فردی است که درخواست کمک دارد.
دکتر راشدی اضافه کرد: متاسفانه از ابتدای سال تا کنون ۱۸۲۷۸ مورد تماس توسط مزاحمان تلفنی با اورژانس 115 برقرار شده است.
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان
تهیه: حمیدسرگزی/ تنظیم: مهدیه کیخوایی
comment