کلیه واحدهای محترم تابعه دانشگاه
ثبت نام درسامانه نقل و انتقالات

با توجه به مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه مبنی بر اینکه مقرر گردید کمیته نقل و انتقالات در سال یکبار انجام شود. بازگشایی سامانه جامع و نقل و انتقال کارکنان دانشگاه از ساعت 8 صبح مورخ 20/1/1404 لغایت 30/1/1404 می باشد و لازم است مراتب مشروحه ذیل در زمان ثبت نام توسط متقاضی و اعلام نظر توسط آن واحد ، مد نظر قرار گیرد . بدیهی است در صورت عدم رعایت موارد مطروحه در خواست ذینفع قابل طرح در کمیته مربوطه نخواهد بود.
1 – متقاضیان انتقال خروجی به سایر دانشگاه ها و موسسات بایستی دارای حداقل 10 سال سنوات خدمت از بدو استخدام در دانشگاه در وضعیت و حالت فعلی استخدام بوده و تعهد خدمتی آنان ( درصورت داشتن ) به اتمام رسیده باشد.
2- متقاضیان انتقال در سطح واحد های تابعه دانشگاه می بایست دارای حداقل 5 سال سنوات خدمت از بدو استخدام در مبدا و در وضعیت حالت فعلی استخدام بوده و تعهد خدمت آنان ( در صورت داشتن ) به اتمام رسیده باشد.
3- متقاضیان مامور به خدمت و یا انتقال نبایستی دارای تعهد و درحین ماموریت آموزشی ، مرخصی بدون حقوق ، مرخصی زایمان ، انفصال موقت و همچنین پرونده مفتوح و درحال بررسی در واحد های نظارتی از جمله هیئت بدوی و تجدید نظر تخلفات اداری کارکنان و یا موارد مشابه بوده و نباید براساس آراء مراجع ذیصلاح به تغییر خدمت محل جغرافیایی محکوم گردیده باشند .
4- نقل و انتقال صرفاً برای کارمندان رسمی قطعی ، آزمایشی ، پیمانی و قراردادی کار معین و قانون کار آنهم در صورت احراز شرایط لازم امکان پذیر خواهد بود.
5- انتقال ورودی و یا خروجی کلیه نیروها بالاخص نیروهای پیمانی ، قراردادی و قانون کار منوط به تایید مدیریت حراست ، هسته گزینش و درمورد انتقال خروجی هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری خواهد بود .
6- تقاضای مامور به خدمت و یا انتقال کارکنان متخصص و فوق تخصص علاوه بر اخذ نظریه از معاونت تخصصی و موافقت کمیته نقل و انتقالات ، مستلزم طرح موضوع در هیئت رئیسه دانشگاه خواهد بود.
7- از آنجائیکه طرح هرگونه در خواست انتقال یا ماموریت پرسنل در کمیته نقل و انتقالات مشروط به موافقت واحد محل خدمت افراد می باشد ، لذا در خواست هایی که واحد مربوطه مشروط به تعیین جانشین می نمایند به منزله عدم موافقت واحد محل خدمت منظور و تازمان تعیین جانشین واجد شرایط قابل طرح در کمیته نمی باشد.
8- در مواردیکه در خواست ها ی متقاضیان رشته های شغلی مشابه از و یا به یک واحد سازمانی وجود داشته باشد ، با توجه به محدودیت های نیروهای انسانی دانشگاه فرم امتیاز دهی متشکل از شاخص هایی مانند: تبعیت از همسر ، داشتن بیماری خاص ، ادامه تحصیل ،ایثارگران و خانواده شهدا و سابقه اشتغال در مناطق محروم ، بومی بودن ، سنوات خدمت، تبعیت از خانواده ( برای دختران مجرد ) و ... وضعیت و تقاضاهای آنان براساس فرم مذکور مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
9- ثبت نام از طریق سامانه جامع نقل وانتقالات وزارت بهداشت به آدرس : https://transfer.behdasht.gov.ir/ و صرفاً از طریق شبکه داخلی دانشگاه ( سیستم های متصل به شبکه داخلی دانشگاه ) صورت می پذیرد.
10- متقاضی بایستی در زمان ثبت نام نسبت به انتخاب و تعیین مبدا و مقصد خود تا پائین ترین سطح سازمانی محل جغرافیایی خدمت خود اقدام نماید به طور مثال بیمارستان خاتم الانبیاء (ص ) زاهدان بخش اطفال .
11- در صورت هرگونه مشکل هنگام ثبت نام با کارشناس نقل و انتقالات اداره تامین و توزیع نیروی انسانی دانشگاه سرکار خانم
مهدی پور و سرکار خانم مرعشی به شماره تماس 33372146 تماس حاصل شود .
12- پس از اتمام مهلت قانونی هیچگونه در خواستی تا فصل بعدی نقل و انتقالات پذیرفته نخواهدشد.
13- براساس مراتب فوق مدیران مرتبط نسبت به اعلام نظر از تاریخ 1/2/1404 لغایت پایان وقت اداری 7/2/1404 در سامانه مربوطه خواهند بود و به اعلام نظر های بعد از تاریخ مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد .