ذره بین مسئولین اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر عملکرد کارشناسان پاسخ دهنده تماس ها و کارشناسان اعزام و راهبری آمبولانس ها
در دهمین جلسه گزارش صبحگاهی مرکز اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سطح حرفه ای عملکرد تکنسین اورژانس ۱۱۵ بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی - دکتر علی عبدالرزاق نژاد رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
در این باره گفت: در این جلسه روند اعزام و راهبری آمبولانس ها با توجه سطح بندی تلفنی بیماران تماس گیرنده با اورژانس ۱۱۵ بررسی و با بیان بیماران واقعی، نقاط ضعف ، قوت و چالش های موجود مورد توجه قرار گرفت تا خدمات اورژانس ۱۱۵ در جهت بهبود علمی و عملیاتی باشد.
وی ادامه داد؛ جهت شرکت حداکثری کارشناسان و تکنسین های اورژانس از سراسر استان این جلسه در بستر مجازی نیز مورد توجه قرار گرفت و بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان اورژانس پیش بیمارستانی در جلسه حضور و به پرسش و پاسخ پرداختند.
وی افزود: معاون آموزشی اورژانس کشور نیز در این جلسه به صورت ویدیو کنفرانس حضور داشت.
گفتنی است: جلسات گزارش صبحگاهی، اقدام ابتکاری مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با هدف تقویت سطح حرفهای خدمات اورژانس ۱۱۵ می باشد.
comment