ارتقای خدمات سلامت با هدف افزایش رضایتمندی مردم در اولویت مرکز بهداشت خاش
تمرکز مرکز بهداشت خاش بر بهبود خدمات و جلب رضایت مردم است و ارئه خدمات سلامت باید به رضایت واقعی مردم منجر شود.
_crop.jpeg)
به گزارش روابط عمومی - دکتر رضا بهرنگی، رئیس مرکز بهداشت خاش درجلسه فنی و ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۳ مرکز خدمات جامع سلامت اسلامآباد گرنچین که با حضور پزشک، کارشناسان و بهورزان این مرکز برگزار شد اظهار داشت: ما بهعنوان مجموعه مدیریتی وظیفه داریم عملکرد سالانه مراکز تابعه را بهدقت و بر اساس شاخصها و برنامههای مصوب وزارت بهداشت بررسی کنیم، این ارزیابیها تنها محدود به اعداد و ارقام نیست، بلکه بهمنظور شناسایی نقاط قوت، بررسی چالشها و یافتن راهکارهای بهبود انجام میشود.
دکتر بهرنگی با اشاره به موقعیت خاص مرکز اسلامآباد گرنچین گفت: این مرکز به دلیل شرایط جغرافیایی و پراکندگی جمعیت با چالشهایی مانند کمبود نیروی انسانی و محدودیتهای تجهیزاتی مواجه است، با این حال، عملکرد همکاران ما بهویژه بهورزان، در بسیاری از شاخصها قابل تقدیر بوده است.
وی افزود: در حوزه مراقبتهای اولیه سلامت، پوشش واکسیناسیون، غربالگری بیماریهای غیرواگیر، مراقبت مادران باردار و سلامت روان، پیشرفتهای خوبی حاصل شده است، با این وجود، در زمینههایی مانند پیگیری بیماران مزمن، آموزشهای جامعهمحور و مستندسازی، نیازمند بهبود هستیم.
دکتر بهرنگی با تاکید بر ارتقای مستمر خدمات خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت مراقبتها نیازمند کار تیمی، تعامل سازنده و آموزش مستمر کارکنان است. در این راستا، دورههای آموزشی هدفمند برای بهورزان و کارشناسان برگزار خواهد شد»
وی در پایان از تلاشهای همکاران مرکز اسلامآباد گرنچین قدردانی کرد و گفت: مرکز بهداشت خاش متعهد به حمایت از مراکز روستایی است و هدف نهایی ما ارتقای سطح سلامت مردم و دستیابی به شاخصهای بهداشتی مطلوب در منطقه است.