علیرغم افزایش روزافزون مراجعین به اورژانس بیمارستان ها؛
رضایتمندی بیش از 90 درصدی از خدمات اورژانس بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در سال گذشته
علیرغم افزایش مراجعین اورژانس بیمارستان ها، بیش از 90 درصد از بیماران اورژانس بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در سال 1402 از خدمات ارائه شده رضایت کامل داشتند.

به گزارش روابط عمومی _ دکتر محمد کاظم مومنی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: رضایتمندی شامل برخورد مناسب پرسنل اورژانس، امکانات و تجهیزات مورد نیاز، نظافت، زمان انتظار بیمار برای دریافت خدمات و سایر موضوعات بوده است که در پرسشنامه استانداردی که توسط خود بیماران و در صورتی که بیماران توانایی پاسخ به سوالات را نداشته در اختیار همراهان بیمار قرار گرفته، تکمیل شده است.
وی با اشاره به اینکه اورژانس خط اول خدمات بیمارستانی است گفت: بر همین اساس رضایت مندی بیماران از نحوه ارائه خدمات درمانی اورژانس به عنوان پیشانی درمان بسیار حائز اهمیت است.
دکتر مومنی گفت: در سال های گذشته اقدامات بسیار خوبی در توسعه تجهیزات اورژانس، افزایش نیروی انسانی متخصص در اورژانس، برگزاری دوره های آموزشی برای پرسنل، اصلاح فرآیندهای ویزیت مراجعین به اورژانس و.. صورت گرفته است.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان