ثبت نام در سامانه نقل و انتقالات
با توجه به راه اندازی سامانه جامع و نقل و انتقال کارکنان دانشگاه از ساعت 7:30 صیح مورخ 27/10/1402لغایت 04/11/1402 مقتضی است در زمان ثبت نام توسط متقاضی و اعلام نظر توسط آن واحد ، مد نظر قرار گیرد . بدیهی است در صورت عدم رعایت موارد مطروحه درخواست ذینفع قابل طرح در کمیته مربوطه نخواهد بود.

1 - متقاضیان انتقال خروجی به سایر دانشگاهها و موسسات بایستی دارای حداقل ۱۰ سال سنوات خدمت از بدو استخدام در دانشگاه در وضعیت و حالت فعلی استخدام بوده و تعهد خدمتی آنان ( در صورت داشتن ) به اتمام رسیده باشد.
2- متقاضیان انتقال در سطح واحدهای تابعه دانشگاه می بایست دارای حداقل ۵ سال سنوات خدمت از بدو استخدام در مبدا و در وضعیت حالت فعلی استخدام بوده و تعهد خدمت آنان (در صورت داشتن ) به اتمام رسیده باشد.
3-متقاضیان مامور به خدمت و یا انتقال نبایستی دارای تعهد و درحین ماموریت آموزشی، مرخصی بدون حقوق ، مرخصی زایمان ، انفصال موقت و همچنین پرونده مفتوح و در حال بررسی در واحدهای نظارتی از جمله هیئت بدوی و تجدید نظر تخلفات اداری کارکنان و یا موارد مشابه بوده و نباید براساس آراء مراجع ذیصلاح به تغییر خدمت محل جغرافیای محکوم گردیده باشند.
4- نقل و انتقال صرفاً برای کارمندان رسمی قطعی ، آزمایشی ، پیمانی و قراردادی کار معین و کارگری آنهم در صورت احراز شرایط لازم امکان پذیر خواهد بود.
5- انتقال ورودی کلیه نیروها بالاخص نیروهای پیمانی ، قراردادی و قانون کار منوط به تایید مدیریت حراست هسته گزینش و در مورد انتقال خروجی هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری خواهد بود .
6- تقاضای مامور به خدمت و یا انتقال کارکنان متخصص و فوق تخصص علاوه بر اخذ نظریه از معاونت تخصصی و موافقت کمیته نقل و انتقالات ، مستلزم طرح موضوع در هیئت رئیسه دانشگاه خواهد بود.
7- از آنجائیکه طرح هرگونه در خواست انتقال یا ماموریت پرسنل در کمیته نقل و انتقالات مشروط به موافقت واحد محل خدمت افراد می باشد ، لذا در خواستهایی که واحد مربوطه مشروط به تعیین جانشین مینمایند به منزله عدم موافقت واحد محل خدمت منظور و تازمان تعیین جانشین واجد شرایط قابل طرح در کمیته نمی باشد.
8-در مواردیکه در خواستهای متقاضیان رشتههای شغلی مشابه از و یا به یک واحد سازمانی وجود داشته باشد، با توجه به محدودیت های نیروهای انسانی دانشگاه فرم امتیاز دهی متشکل از شاخصهایی مانند تبعیت از همسر ، داشتن بیماری خاص ادامه تحصیل ، ایثارگران و خانواده شهدا و سابقه اشتغال در مناطق محروم ، بومی بودن ، سنوات ،خدمت تبعیت از خانواده ) برای دختران مجرد ) و .... وضعیت و تقاضاهای آنان براساس فرم مذکور مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
9- ثبت نام از طریق صرفاً سامانه نقل و انتقالات به آدرس : transfer.behdsht.gov.ir و صرفاً از طریق شبکه اینترانت صورت می پذیرد.
10-متقاضی بایستی در زمان ثبت نام نسبت به انتخاب و تعیین مبدا و مقصد خود تا پائین ترین سطح سازمانی محل جغرافیایی خدمت خود اقدام نماید به طور مثال بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان بخش اعصاب .
11- در صورت هرگونه مشکل هنگام ثبت نام با کارشناس نقل و انتقالات اداره تامین و توزیع نیروی انسانی دانشگاه سرکار خانم مهدی پور به شماره تماس ۳۳۳۷۲۱۴۶ تماس حاصل شود .
12- پس از اتمام مهلت قانونی هیچگونه در خواستی تا فصل بعدی نقل و انتقالات پذیرفته نخواهد
13- براساس مراتب فوق مدیران مرتبط موظف به اعلام نظر از تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۷ لغایت پایان وقت اداری ۱۴۰۲/۱۱/۱۲ در سامانه مربوطه خواهند بود و به اعلام نظرهای بعد از تاریخ مذکور ترتیب اثر داده نخواهد شد .