رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان؛
بهره گیری از ایده های خلاقانه راهکاری در مسیر ارتقاء بیش از پیش رضایتمندی مراجعین به محیط های درمانی
بهره گیری از ایده های خلاقانه در ارائه خدمات بخصوص در محیط های بیمارستانی باعث ارتقاء بیش از پیش رضایتمندی بیماران خواهد شد.
_crop.jpeg)
به گزارش روابط عمومی- دکتر حبیب غزنوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در نشست با روسای بیمارستان ها اظهار داشت: علیرغم اینکه خیلی از قوانین و فرایند ها با تمام بیمارستان های کشور یکی است، می توان با خلاقیت و ابتکار، سطح کیفی ارائه خدمات را ارتقاء بخشید.
وی افزود: ابتکار و خلاقیت همکاران اقتصاد درمان در برگزاری جشنواره بیمارستان برتر باعث بهبود عملکرد و تقویت نقاط قوت بیمارستان ها شده است.
وی همچنین افزود: مشتریان داخلی سازمان، کارکنان هستند و توجه به رفاهیات کارکنان باعث پاسخگویی بهتر به مراجعین و افزایش کیفیت خدمات خواهد شد.
دکتر احسان حکیمی مدیر اقتصاد درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز با اشاره به برگزاری جشنواره بیمارستان برتر در این دانشگاه گفت : 3 بیمارستان بعنوان بیمارستان برتر در جشنواره بیمارستان برتر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان معرفی شدند.
وی افزود: در این جشنواره، بیمارستان های علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان موفق به کسب رتبه اول، بیمارستان بهاران دوم و بیمارستان خاتم انبیاء(ص ) و رازی سراوان بعنوان رتبه سوم در بخش بیمارستان برتر معرفی شدند.
وی ادامه داد: دراین جشنواره بیمارستان تحت پوشش از نظر پیشرفت در 5 بخش، مدیریت برتر، ارتقاء درآمد، فرآیند برتر، فناوری اطلاعات و مدارک پزشکی و بیمارستان سبز بررسی شدند.
وی افزود: قرار است این جشنواره در دو نوبت در سال بیمارستانها ارزیابی شوند و از بیمارستان برتر قدردانی شود.
شایان ذکر است در این نشست از بیمارستان های برتر تقدیر شد.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان