برخورد دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با یکی از کارکنان این دانشگاه در پی رفتار خارج از عرف با مخاطبین فضای مجازی در ساعت اداری
در پی برخورد خارج از عرف یکی از کارکنان پایگاه بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با ارباب رجوع در محیط خدمتی و مخاطبین فضای مجازی در ساعت اداری، این دانشگاه ضمن پوزش از هم میهنان گرامی، با وی بطور قانونی برخورد کرد.

به گزارش روابط عمومی- مهدیه کیخوایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: متاسفانه یکی از همکاران شاغل در یکی از پایگاه های بهداشتی زاهدان، در ساعت کاری ضمن برقراری ارتباط زنده عمومی(LIVE) در فضای مجازی و همچنین عدم پاسخ گویی مناسب و شایسته به ارباب رجوع، به عنوان نیروی شاغل در نظام سلامت، ادبیات زننده ای را در برخورد با مخاطبی که به وی در خصوص ضرورت ارائه خدمت در ساعت اداری تذکر داد، بکار برد.
وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نسبت به رفتار تمامی کارکنان، خود را مسئول می داند افزود: اینجانب از تمامی هم میهنان عزیز و عزیزانی که برخورد ناشایستی از همکارمان، مشاهده کردند، عذرخواهی می کنم.
وی ادامه داد: با این همکار، در چارچوب ضوابط اداری برخورد شد.
وی همچنین با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان آماده دریافت هرگونه پیشنهاد و دیدگاه مخاطبین و مراجعان محترم است تصریح کرد: شماره پیامکی ارتباط مستقیم با ریاست دانشگاه به شماره 3000123155 آماده دریافت پیام های شما در خصوص عملکرد همکاران ما در هر سطح خدمتی است.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان