در 275 روز گذشته؛ 340 نفر به سامانه ارتباطات مردمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پیامک ارسال کردند.
از ابتدای سال تا کنون 340 نفر از طریق سامانه ارتباطات مردمی، دیدگاه خود را مستقیما به رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رساندند.

به گزارش روابط عمومی- مهدیه کیخوایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان این مطلب گفت: از مجموع پیام های ارسال شده که همه آنها به سمع و نظر رئیس دانشگاه می رسند 10 درصد پیام قدردانی، 50 درصد بیان انتظارات و چالش ها در مسیر دریافت خدمات در واحد های متبوع و بقیه پیام ها در خصوص پیشنهاد در مسیر بهبود فرایندهای ارائه خدمات بوده است.
وی با بیان اینکه پیامک های ارسالی توسط شهروندان، هر صبح بررسی و توسط کارشناس ارتباطات مردمی، بطور مستقیم از مسئولین بیمارستان پیگیری شده و نتیجه به اطلاع پیامک دهنده می رسد گفت: تمام پیامک ها و پیگیری انجام شده به اطلاع رئیس دانشگاه می رسد.
وی افزود: هم استانی های عزیز می توانند پیشنهادات، نقطه نظرها و حتی پیام قدردانی خود را از طریق شماره پیامکی 3000123155 ارسال کنند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همچنین در خصوص پیگیری درخواست ها و یا رفع چالش ها در محیط های بیمارستانی تاکید کرد: مراجعین محترم در خصوص مواجهه با هر گونه مشکلی در روند دریافت خدمات، می توانند بلافاصله به سوپروایزر شیفت که در دفتر پرستاری بیمارستان مستقر است، موارد را اطلاع دهند.
وی افزود: تلاش می کنیم تا با تعریف فرایندهای مختلف، شرایط را برای دریافت نظرات و دیدگاههای هم استانی های گرامی فراهم آوریم.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان