در پی پخش گزارشی در شبکه هامون مبنی از گلایه بیمار
در پی پخش گزارشی در شبکه هامون مبنی بر گلایه مندی بیمار از بیمارستان به سبب درخواست اخذ تعرفه جهت انجام معاینات پس از انجام عمل جراحی، روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی الزهرا(س) اعلام کرد:

تمامی بیماران، پس از انجام عمل جراحی، نیازمند چند مرحله ویزیت با فواصل کوتاه و سپس ویزیت در فاصله یک تا شش ماه هستند که بنا بر ضوابط و دستورالعمل ها، اخذ تعرفه برای معاینه، باید توسط بیمار صورت پذیرد در غیر این صورت ضوابط اجازه ویزیت بیمار را به بیمارستان نمی دهد ضمن اینکه با اخذ تعرفه و دریافت پرونده بیمار، روند درمان وی ثبت می گردد.
فرایند اخذ نوبت، در تمامی مراکز درمانی و بیمارستان ها، از طرق مختلف اطلاع رسانی گردیده و در واحد فروش تعرفه نیز نصب شده و در معرض دید مراجعین قرار دارد.
بیمارستان فوق تخصصی الزهرا(س) زاهدان، همواره در تلاش بوده تا بهترین خدمات پزشکی را با بالاترین استانداردها به بیماران ارائه دهد و به حول و قوه الهی با بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات و متخصصین و فوق تخصص های نامدار، همواره در سراسر کشور به عنوان یک مرکز درمانی موفق، زبانزد بوده است.
تا کنون هیچ گونه شکایتی از عملکرد بخش های مختلف درمان و یا نوبت دهی به مدیران و واحد پاسخگویی به شکایات بیمارستان واصل نشده است.
از بیماران عزیز تقاضا میشود هرگونه مشکل یا نگرانی را مستقیماً با مدیر بیمارستان یا سوپروایزر، در میان بگذارند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
سامانه پیامکی 3000123155 نیز جهت درمیان گذاشتن دیدگاه ها، گلایه ها و پیشنهادات با ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، در ساعات اداری در خدمت شما عزیزان است.
از بیماران محترم که با ارائه بازخوردهای سازنده، ما را در بهبود خدمات یاری میرسانند، صمیمانه تشکر میکنیم. هدف ما همواره ارتقاء سلامت و رضایت بیماران است و از هیچ تلاشی در این راه فروگذار نخواهیم کرد.
روابط عمومی بیمارستان فوق تخصصی الزهرا(س) زاهدان