بهبود شاخص های ایمنی بیمار در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان؛ تلاش جمعی، بهبود کیفی خدمات
با تلاش مجموعه کادر بیمارستانی، شاخص های ایمنی بیمار در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رو به بهبود است و این نشان از بهبود کیفی سطح ارائه خدمات بیمارستانی دارد.

به گزارش روابط عمومی- خانم هرمزی رئیس اداره مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان این مطلب گفت: یکی از مهمترین ارزیابی ها در نظام سلامت، ارزیابی کیفی خدمات و پیشگیری و یا کاهش احتمال بروز آسیب و صدمات مرتبط با مراقبت های سلامت است.
وی ادامه داد: کارشناسان این اداره به صورت مستمر با مراجعه به بیمارستان ها و بررسی وضعیت رسیدگی به بیماران و رعایت استانداردها، با برگزاری کلاس های آموزشی و بیان نواقص در صدد بهبود شاخص ها هستند.
وی افزود: خوشبختانه در سالیان گذشته شاخص سقوط بیمار ، شاخص زخم بستر، عوارض بیهوشی، آسیب های حین تولد، عفونت های بیمارستانی و هشت شاخص مهم دیگر بهبود قابل توجهی یافته است.
خانم هرمزی با اشاره به اینکه عوارض مختلفی در شاخص های ایمنی بیمار اثرگذارند تصریح کرد: خوشبختانه تلاش هماهنگ و همراهی تمام اجزاء نظام سلامت، باعث بهبود رو به رشد شاخص ها شده است.
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان