راهبرد مشارکت
راهبرد مشارکت مصوب دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان در جمهوری اسلامی، هرجا که قرار گرفتهاید، همانجا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همهی کارها به شما متوجه است. به نظر من بایستی با این روحیه کار و تلاش کرد و زحمت کشید؛ در این صورت، خدای متعال به کارمان برکت خواهد داد. حضرت آيتاللهالعظمی سيدعلی خامنهای (مدظلهالعالی)
قانون گرایی ، تعهد به اخلاق حرفه ای ، حفظ و ارتقاء سلامت شهروندان با استفاده از تمامی امکانات و منابع در اختیار به عنوان ارزشمندترین سرمایه زنجیره سلامت، از اصول جدایی ناپذیر برنامه های دانشگاه بوده و با تمام قوا از بیت المالی که برای خدمت به مردم در اختیار داریم حفاظت کرده و حداکثر استفاده را برای رسیدن به اهداف خواهیم نمود. ما برآنیم تا با تکیه بر منابع عظیم نیروی انسانی متعهد ، متخصص و کار آمد ، امکانات و تجهیزات و تکنولوژی های در اختیار با استفاده از ظرفیت بالای قوانین حمایتی در بخش سلامت و اعتماد ارزشمند مردم و خدمت گیرندگان و حمایت قاطع مدیران و مسئولان ارشد استانی و کشوری و جلب مشارکت مردم و سایر بخش های دولتی ، غیر دولتی و خصوصی با ارتقاء کمی و کیفی خدمات جایگاه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به جایگاهی برتر در کشور و منطقه تبدیل کنیم. دستیابی به این اهداف و آرمان ها به جز از مسیر برنامه ریزی منسجم و تلاش و تعامل مستمر با مشتریان داخل و خارج سازمان تحقق پیدا نخواهد کرد.در این راستا ایجاد بستر نرم افزاری و سخت افزاری لازم برای استفاده از دیدگاه های مخاطبان و مشتریان خود را یکی از وظایف سازمانی خود تلقی کرده و معتقدیم اگر فردی در محدوده تحت پوشش این دانشگاه قصد برقراری ارتباط با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی زاهدان را داشته باشد و این امکان برای او فراهم نباشد تا از هر نقطه و در هر زمان این ارتباط را برقرار نماید مسئولیت عرفی و انسانی و شرعی آن بر عهده ما خواهد بود. سامانه های نظرسنجی به منظور ایجاد راه ارتباطی رسمی بین مردم و دستگاه طراحی گردیده و در خدمت شما هموطنان عزیز قرار داده شده است، شما میتوانید دیدگاه های خود را به روش های ذیل به ما منتقل فرمایید. ما همواره مشتاق دریافت دیدگاه ها و نظرات ارزشمند شما هستیم. ایمیل :public@zaums.ac.ir تلفن : 054-33372011 سامانه پیشنهادات : 3000123155 |