تقویت زیرساخت ها و ارتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات، ثمره استفاده بهینه از منابع مالی و اعتبارات موجود
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: توجه ویژه به مقوله مدیریت منابع مالی گامی بلند به سوی تقویت بهینه زیرساخت ها و ارتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات است.

تقویت زیرساخت ها و ارتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات، ثمره استفاده بهینه از منابع مالی و اعتبارات موجود
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: توجه ویژه به مقوله مدیریت منابع مالی گامی بلند به سوی تقویت بهینه زیرساخت ها و ارتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات است.
به گزارش روابط عمومی- دکتر مجید یوسفی مقدم معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی زاهدان که به همراه مدیران این حوزه، در دانشکده دندانپزشکی زاهدان حضور یافت در نشست با رئیس این دانشکده تصریح کرد:خوشبختانه ساخت بخش های جدید تخصصی و بهسازی و بازسازی بخش های موجود در دانشکده، نویدی بر افزایش ظرفیت ارائه خدمات به مراجعین است.
وی با اشاره به اینکه مدیریت مطلوب منابع مالی در این دانشکده منجر شد که 5 بخش بهسازی و بازسازی و 3 بخش تخصصی جدید، احداث شود تصریح کرد: بهره مندی این دانشکده از امکانات، زیرساخت ها و تجهیزات مناسب علاوه بر ارتقاء کمی و کیفی خدمات دندانپزشکی، شرایط آموزشی مطلوبی را نیز فراهم ساخته است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه خدمات دندانپزشکی، خدماتی گران قیمت است اضافه کرد:بخشی از هزینه ارائه خدمات، که در حال حاضر با توجه به هزینه تمام شده، بخش اندکی محسوب می شود، توسط بیمار پرداخت می شود که این میزان، تکافوی اعتبار مورد نیاز جهت تامین امکانات ارائه این سطح از خدمات را نمی کند.
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: راهکارهای مختلفی جهت کاهش هزینه ها و افزایش کمی و کیفی خدمات مد نظر است که باید با در نظر گرفتن اولویت های اصلی سیستم که رضایتمندی مراجعین یکی از مهمترین آن هاست بررسی شود.
دکتر سیروس ریسباف رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم در این نشست با اشاره به اینکه هم اکنون این دانشکده، در دو شیفت صبح و بعد از ظهر خدمات تخصصی دندانپزشکی به مراجعین ارائه می کند تصریح کرد: به زودی و با راه اندازی بخش های جدید ظرفیت ارائه خدمات تخصصی این دانشکده افزایش چشمگیری خواهد یافت.
وی با اشاره به اینکه پس از شیوع کرونا نیز همکاران ما بی وقفه خدمات اورژانسی دندانپزشکی را به مراجعین ارائه می کردند گفت: اوایل شیوع کرونا، خدمات اورژانسی و عمومی دندانپزشکی انجام می شد و پس از آن و در حال حاضر خدمات تخصصی به مراجعین ارائه می شود.
وی گفت: از اسفند ماه گذشته تا کنون 11 هزار و 280 نفر، از خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی در این دانشکده بهره مند شده اند.
دکتر ریسباف با تاکید بر اینکه خصوصی سازی یا جدا سازی کلینیک ویژه این دانشکده از جمله راهکارهای مناسب جهت بهینه سازی خدمات و درآمدها است اضافه کرد: مهمترین هدف ما دسترسی مطلوب هم استانی ها به خدمات دندانپزشکی و همچنین حفظ و تقویت انگیزه سرمایه انسانی دانشکده به عنوان افراد خبره و زبده و مهمترین زیرساخت ارائه خدمت، است.
پس از این نشست، از بخش های بهسازی و بازسازی شده دانشکده بازدید شد.
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان
آرش صالح زهی
comment