تغییرات مدیریتی سبب تغییر نگرش ها و افزایش کارایی سیستم می شود
افزایش راندمان کاری و دستیابی به نتایج مطلوب، منوط به تغییر مدیریتی و تغییر در نگرش است

تغییرات مدیریتی سبب تغییر نگرش ها و افزایش کارایی سیستم می شود
افزایش راندمان کاری و دستیابی به نتایج مطلوب، منوط به تغییر مدیریتی و تغییر در نگرش است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان که در مراسم تکریم و معارفه مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه سخن می گفت با تاکید بر این موضوع گفت: تغییر نگرش ها، یکی از دلایل تغییر مسئولیت ها است، تغییر در نگرش سبب هم افزایی، افزایش راندمان کاری و دستیابی به نتایج مطلوب می شود.
دکتر حبیب غزنوی با اشاره نقش مهم منابع انسانی درتوسعه دانشگاه گفت: بایستی ازظرفیت ها و اندوخته های نیروی انسانی متخصص و باتجربه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مسیر رسیدن رسیدن به مقاصد و اهداف به نحو مطلوب استفاده نماییم
وی در ادامه با اشاره به موفقیت های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حوزه های مختلف و ارتقاء شاخص ها گفت: قطعا تمامی پیشرفت های صورت گرفته، دستاورد مسئولیت پذیری و وجدان کاری تمامی اعضای خانواده دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در ادامه با قدردانی از زحمات عباسعلی سرگزی در دوره خدمت به عنوان مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات برای وی آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون نمود.
دکتر غزنوی همچنین برای دکتر مهدی گلوی مدیر جدید بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه نیز آزوی سلامتی و توفیق خدمت نمود و گفت: قطعا با شناختی از ایشان دارم، شاهد دستیابی به نتایج مطلوب، خوب و اثرگذار خواهیم بود.
عباسعلی سرگزی مدیر سابق بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه نیز در این مراسم گفت: خدمت رسانی بی منت و شایسته در نظام مقدس جمهوری اسلامی و جلب رضایت مردم، موهبتی است که خداوند متعال آن را نصیب بندگان خود می سازد و افرادی سعادتمند خواهند بود که از این فرصت خدمت رسانی تکرار نشدنی حداکثر بهره را ببرند
دکتر مهدی گلوی مدیر جدید بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه نیز ضمن تقدیر و قدردانی از حاضرین در جلسه، از حسن انتخاب و نظر رئیس دانشگاه تشکر نمود و گفت: امیدواریم با ایجاد تعامل مطلوب، در مسیر توسعه و پیشرفت دانشگاه گام برداریم.
قابل به ذکر است مراسم تکریم و معارفه مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی زاهدان روز دوشنبه 10 بهمن ماه 1401 در محل سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه برگزاری شد.
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان
حسین نظری
comment