ارتقاء کیفی خدمات همه بیمارستان ها تا کسب کیفیت عالی در اعتبار بخشی، اولویت برنامه های روسای بیمارستان های تحت پوشش
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: روسای بیمارستان ها به عنوان رهبر تیم اجرایی، ارتقاء کیفی ارائه خدمات را تا کسب کیفیت عالی در اعتبار بخشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اولویت برنامه های خود قرار دهند.

خبــــر
ارتقاء کیفی خدمات همه بیمارستان ها تا کسب کیفیت عالی در اعتبار بخشی، اولویت برنامه های روسای بیمارستان های تحت پوشش
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: روسای بیمارستان ها به عنوان رهبر تیم اجرایی، ارتقاء کیفی ارائه خدمات را تا کسب کیفیت عالی در اعتبار بخشی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اولویت برنامه های خود قرار دهند.
به گزارش روابط عمومی- دکتر قاسم میری علی آباد معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در جلسه هم اندیشی با روسای بیمارستان ها در خصوص استانداردهای اعتبار بخشی نسل چهارم، گفت: کسب کیفیت عالی در اعتبار بخشی به معنای ارائه بهترین خدمات به بیماران و نتیجه آن ارتقاء رضایتمندی بیماران و برآورده شدن انتظارات آنان است.
وی با بیان اینکه اعتبار بخشی شیوه ی بررسی خدمت رسانی به گیرندگان خدمت در سطح بیمارستان ها است که در 19 محور شامل 110 استاندارد و 514 سنجه بررسی می شود ادامه داد: بهبود مستمر کیفیت، حمایت از گیرندگان خدمت و ایمنی بیمار از جمله اولویت هایی است که مورد توجه قرار می گیرد.
دکتر میری علی آباد با بیان اینکه اعتبار بخشی هر دو سال یک بار انجام میشود تصریح کرد: در حال حاضر در محدوده تحت پوشش دانشگاه (تابعه و غیر تابعه ) 8 بیمارستان درجه 1 و 2 بیمارستان درجه 2 وجود دارد که اموزش ها و برنامه ریزی برای ارتقا درجه اعتباربخشی این دو بیمارستان نیز در حال انجام است.
وی تاکید کرد: دیدگاه کلی دیدگاه مردم و گیرندگان خدمت از فرایندها، ثمره اقدامات تک تک افرادی است که در هر مجموعه در حال فعالیت هستند و اگر هر شخصی خود را موظف به تسهیل و گره گشایی کار مردم بداند هیچ گاه اعلام نارضایتی نخواهد بود.
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان
تهیه: رضا گل محمودی/ تنظیم: مهدیه کیخوایی
comment