برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
.jpeg)
برگزاری آیین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
مراسم تکریم و معارفه سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه با حضور مدیر حوزه ریاست دانشگاه، سرپرست سابق و فعلی و جمعی از کارشناسان روابط عمومی واحدهای تابعه دانشگاه صبح روز یکشنبه 29 مردادماه 1402 در سالن جلسات حوزه ریاست علوم پزشکی زاهدان برگزار شد
مدیر حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در ابتدای این مراسم ضمن تبریک به خانم مهدیه کیخوایی سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه گفت: ایشان بسیار باانگیزه، پرتلاش و با دانش فراوان در حوزه روابط عمومی هستند و امیدواریم در دوره مسئولیت وی شاهد تحولاتی چشمگیر در سیمای دانشگاه باشیم.
دکتر حسین شهریاری همچنین با قدردانی از خدمات و زحمات دکتر محمد هادی عباسی در طول دوره مدیریتی از زحمات آقای ناصر سرگلزایی سرپرست سابق مدیریت روابط عمومی دانشگاه نیز تقدیر و قدردانی نمود.
وی در ادامه با اشاره به تاریخچه طولانی روابط عمومی گفت: روابط عمومی به عنوان یک هنر و حرفه از قرن نوزدهم بر مبنای نیازها و ضروریت ها به تدریج شکل گرفته است و در این مدت توسعه زیادی یافته است.
دکتر شهریاری با بیان اینکه روابط عمومی باید نگاه استراتژیک داشته باشد گفت: برقراری ارتباط درون سازمانی و برون سازمانی و همچنین ایجاد تاثیر در افکار، عقاید، آگاهی و رفتار در درون و برون سازمان از مهمترین ویژگی روابط عمومی است.
مدیرحوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: افکار عمومی هدف نهایی فضای مجازی و رسانه هاست
وی ادامه داد: باتوجه به دامنه زیاد خدماتی که دانشگاه علوم پزشکی انجام می دهد، همیشه در فضای مجازی و رسانه ها مورد پایش قرار می گیریم
وی گفت: روابط عمومی پویا و فعال، با استفاده از وسایل ارتباط جمعی و اقدامات هوشمندانه می تواند در دیدگاه ها و افکار گیرندگان پیام نفوذ کند و موفقیت ها، دستاوردها و شاخص ها را به خوبی بیان نمایند و همچنین با بیان برخی از چالش ها و مشکلات فرصت را برای حل و فصل آن موضوع ایجاد نماید
دکتر شهریاری در ادامه با تقدیر و قدردانی از کارشناسان روابط عمومی دانشگاه گفت: مهمترین وجه تمایز کارشناسان روابط عمومی پایبندی به اخلاق حرفه ای است که خوشبختانه صداقت، وجدان کاری و پرهیز از جعل واقعیت را می توان از جمله خصوصیات یک کارشناس روابط عمومی حرفه ای دانست.
در ادامه دکتر محمد هادی عباسی مدیر اسبق روابط عمومی دانشگاه گفت: روابط عمومی مجموعهای از اقدامات و فعالیت های یک سازمان و نهاد برای برقراری ارتباطات مؤثر و هدفمند با گروههایی که با آن سازمان در ارتباط هستند می باشد.
وی ضمن تبریک انتصاب خانم کیخوایی به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه گفت: بسیار خرسندیم خانم کیخوایی که از بدنه روابط عمومی دانشگاه می باشند و شروع بکار اولیه شان از همین مجموعه بوده است سکاندار مدیریت روابط عمومی شده اند و برایشان آرزوی سلامتی و توفیق خدمت دارم.
دکتر عباسی در ادامه با اشاره آیه 45 و 46 سوره احزاب که خداوند در می فرمایند : (یا أیّها النّبیّ إنّا أرْسلْناک شاهدًا و مبشّرًا و نذیرًا و داعیًا إلى الله بإذْنه و سراجًا مّنیرًا) گفت: در این دو آیه، نقش پیامبر اکرم صلى الله علیه و آله در جامعه بیان شده است، او مردم را به سوى خدا دعوت مىکند و شیوهى او در این دعوت، بشارت و انذار است، امّا نه فقط با زبان، بلکه عمل او نیز حجّت بر مردم و الگویى براى آنان است.
وی در ادامه گفت: فعالیت بر حیطه امید بخشی، بیان چالش ها و مشکلات و ارتباط با مردم پیام هایی است که از آیه برداشت می شود.
به گفته دکتر عباسی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری به نقش ویژه روابطعمومیها، مطبوعات، رسانههای جمعی و شبکههای اجتماعی داخلی برای ایجاد ارتباط موثر با مردم و جامعه جهانی برای دادن اطلاعات و اخبار درست، واقعی و امیدبخش به دستاوردها و جایگاه ایران اسلامی اشاره نموده اند که لازم است علاوه بر خواندن کامل بیانیه گام دوم انقلاب در مسیر آن گام برداریم.
دکتر عباسی با بیان اینکه باید جهت موفقیت در حوزه جنگ شناختی موج ایجاد کنیم گفت: یکی از مباحث خبری که هم اکنون در این حوزه فعال است، موج سواری خبری روی امواج خبری است و باید با یک حرکت آگاهانه روی این امواج با هدف مدیریت فرآیند به سمت و سوی تحت کنترل و وقوع یک پیامد خوشایند اقدام کرد.
ناصر سرگلزائی سرپرست سابق مدیریت روابط عمومی نیز با بیان اینکه کار در روابط بسیار حساس و تاثیرگذار در فعالیت کلی سازمان است گفت: در مدتی که مسئولیت روابط عمومی را دورادور برعهده داشتم شاهد فعالیت همکاران در هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته بودم که لازم است به نوبه خود از زحمات و تلاش های این عزیزان تقدیر و قدردانی نماییم
وی ضمن تبریک به خانم مهدیه کیخوایی سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه برایشان از درگاه خداوند آرزوی سلامتی و توفیق خدمت نمود
در ادامه خانم مهدیه کیخوایی سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه نیز ضمن قدردانی از دکتر غزنوی ریاست دانشگاه برای اعتماد در سپردن مسئولیت روابط عمومی دانشگاه، گفت: تغییر مسئولیت بایستی منجر به موفقیت بیشتر در مجموعه دانشگاهی شود و در این زمینه نیز بنده تمام تلاش خود را به کار خواهم بست.
کیخوایی در ادامه با اشاره به نیازمندی های یک کارشناس روابط عمومی گفت: در جنگ رسانه ای باید مسلح به سلاح مهارت باشیم و ارتقاء مهارت های رسانه ای و تولید محتوا برای تمام سی و چند نفر همکاران فعال در عرصه روابط عمومی این دانشگاه دستور کار جدی ما در روابط عمومی ستاد است.
وی ابراز امیدواری کرد: با هم افزایی و تشریک مساعی، بتوانیم اثرگذاری رسانه ای موثری داشته باشیم.
ناصر سرگلزائی سرپرست سابق مدیریت روابط عمومی نیز با بیان اینکه کار در روابط بسیار حساس و تاثیرگذار در فعالیت کلی سازمان است گفت: در مدتی که مسئولیت روابط عمومی را دورادور برعهده داشتم شاهد فعالیت همکاران در هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته بودم که لازم است به نوبه خود از زحماتو تلاش های این عزیزان تقدیر و قدردانی نماییم.
وی ضمن تبریک به خانم مهدیه کیخوایی سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه برایشان از درگاه خداوند آرزوی سلامتی و توفیق خدمت نمود
در ادامه خانم مهدیه کیخوایی سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه نیز ضمن قدردانی از دکتر غزنوی ریاست دانشگاه برای اعتماد در سپردن مسئولیت روابط عمومی دانشگاه، گفت: تغییر مسئولیت بایستی منجر به موفقیت بیشتر در مجموعه دانشگاهی شود و در این زمینه نیز بنده تمام تلاش خود را به کار خواهم بست.
کیخوایی در ادامه با اشاره به نیازمندی های یک کارشناس روابط عمومی گفت: در جنگ رسانه ای باید مسلح به سلاح مهارت باشیم و ارتقاء مهارت های رسانه ای و تولید محتوا برای تمام سی و چند نفر همکاران فعال در عرصه روابط عمومی این دانشگاه دستور کار جدی ما در روابط عمومی ستاد است.
وی ابراز امیدواری کرد: با هم افزایی و تشریک مساعی، بتوانیم اثرگذاری رسانه ای موثری داشته باشیم.
comment