بازرسی و رسیدگی به شکایات مهمترین بخش نظارتی دانشگاه است
مدیریت بازرسی و رسیدگی به شکایات با آگاهی از مسائل و اطلاعات درست، هدایت مجموعه را بر عهده دارد و می تواند با استفاده از ظرفیت نیروها در پیشبرد اهداف گام بردارد

به گزارش روابط عمومی _دکتر غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان که در کارگاه اصول بازرسی و گزارش نویسی ویژه بازرسان رسیدگی به شکایات دانشگاه سخن می گفت افزود: مسأله بازرسی و رسیدگی به شکایات یکی از مهمترین بازوان نظارتی هر مجموعه ای بوده که اهمیت این امر موجب لزوم نگاه اصولی و صحیح به مسائل، گوش دادن با دقت و اجتناب از حب و بغض در مسائل است.
وی ادامه داد: حضور بازرسان علاوه بر اینکه تاثیر به سزایی در ایجاد و تداوم شرایط و ساختار سالم اداری دارد، در اصلاح فرآیندها و آراستگی سیستم و البته رضایتمندی مردم نقش مهمی دارد.
شایان ذکر است کارگاه مذکور با پیگیری مدیریت محترم بازرسی دانشگاه با هدف تداوم آموزش باحضور دکتر صادقی استاد دعوتی از دانشگاه علوم پزشکی ایران با حضور بازرسان دانشگاه و واحدهای تابعه دانشگاه برگزار گردید .
روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان
comment