کامل بودن مدارک برای پرداخت به موقع هزینه ها توسط شرکت بیمه تکمیلی ضرورت دارد
سرپرست اداره رفاه و تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: برای پرداخت به موقع هزینه درمان توسط بیمه تکمیلی، همکاران باید به ارائه مدارک کامل پس از تکمیل روند درمان اقدام کنند.

خبــــر
کامل بودن مدارک برای پرداخت به موقع هزینه ها توسط شرکت بیمه تکمیلی ضرورت دارد
سرپرست اداره رفاه و تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: برای پرداخت به موقع هزینه درمان توسط بیمه تکمیلی، همکاران باید به ارائه مدارک کامل پس از تکمیل روند درمان اقدام کنند.
به گزارش روابط عمومی- خانم فریده خمر سرپرست اداره رفاه و تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: از 10 مهرماه، کارشناس بیمه طرف قرارداد، هر روز به جز روزهای تعطیل و پنجشنبه ها، در این حوزه از ساعت 7:30 تا 9:30 برای دریافت مدارک حضور خواهد داشت.
وی ادامه داد: همکاران برای دریافت هزینه های مربوط به بستری، لازم است تا نسخه پزشک، برگ پذیرش، خلاصه ترخیص، خلاصه پرونده، برگ شرح حال و معاینه بدنی، برگ گزارش عمل جراحی، لیست لوازم و داروی مصرفی، اصل یا کپی برابر با اصل صورت حساب، درصورت داشتن پروتز اصل فاکتور، تمامی مدارک مربوط به عمل انجام شده و کپی صفحه اول دفترچه را به کارشناس بیمه تحویل دهند.
وی ادامه داد: برای پرداخت هزینه ویزیت باید نسخه دفترچه ممهور به مهر پزشک یا مرکز درمانی بوده و پشت نسخه نیز مهر شود.
خانم خمر ادامه داد: همکاران توجه کنند که ویزیت روی سربرگ مرکز درمانی نوشته نشده باشد بلکه بر روی نسخه دفترچه باشد.
وی اضافه کرد: برای دریافت هزینه دارو باید نسخه دفترچه تحویلی، ممهور به مهر پزشک یا مرکز درمانی، به همراه فاکتور ریز دارو از داروخانه، مهر داروخانه برروی فاکتور و نسخه دفترچه باشد.
سرپرست اداره رفاه و تربیت بدنی دانشگاه گفت: برای دریافت هزینه انجام آزمایش، سونوگرافی، رادیولوژی، اکوکاردیوگرافی، نوار قلب نیز همراه داشتن نسخه دفترچه ممهور به مهر پزشک یا مرکز درمانی،فاکتور با مهر مرکز درمانی، اصل یا کپی جواب با مهر مرکز درمانی الزامی است.
وی در خصوص مدارک لازم برای دریافت هزینه های مربوط به فیزیوتراپی هم گفت: همکاران باید نسخه دفترچه، کارت تعداد جلسات و برای فیزیوتراپی دو اندام جواب ام ار ای را به کارشناس بیمه ارائه دهند.
خانم خمر ادامه داد: هزینه های دندانپزشکی با ارائه نسخه دفترچه ممهور به مهر پزشک یا مرکز درمانی، گرافی قبل و بعد، بیش از سه دندان OPG، قابل دریافت است.
وی برای دریافت هزینه تهیه عینک نیز گفت: نسخه دفترچه ممهور به مهر پزشک یا مرکز درمانی، پرینت کامپیوتری اپتومتریست و فاکتور با مهر عینک سازی باید به کارشناس بیمه ارائه شود.
وی تاکید کرد: برای دریافت هزینه هر یک از موارد یاد شده، به همراه داشتن کپی از صفحه اول دفترچه بیمه فرد خدمت گیرنده ضروری است.
وی تصریح کرد: همکاران برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 33372162- 09128337734 تماس حاصل نمایند.
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان
تهیه: محمدرضا بوستانی/ تنظیم: مهدیه کیخوایی
comment