مطب های مستقر در کلینیک ویژه به منزله مطب های شخصی پزشکان است که حق ویزیت درآن با تعرفه دولتی اخذ می شود
مطب های موجود در کلینیک عدالت به منزله مطب های شخصی با حق ویزیت دولتی است و متخصصان همانند کلینیک های شخصی خود می توانند نیروهایی را جهت انجام امور جاری به کار گیرند که از قابلیت های مناسب جهت ارائه خدمات به مراجعین برخوردار باشند.

خبـــــر
مطب های مستقر در کلینیک ویژه به منزله مطب های شخصی پزشکان است که حق ویزیت درآن با تعرفه دولتی اخذ می شود
مطب های موجود در کلینیک عدالت به منزله مطب های شخصی با حق ویزیت دولتی است و متخصصان همانند کلینیک های شخصی خود می توانند نیروهایی را جهت انجام امور جاری به کار گیرند که از قابلیت های مناسب جهت ارائه خدمات به مراجعین برخوردار باشند.
به گزارش روابط عمومی- دکتر محمودرضا میری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در دیدار با اعضای هیئت مدیره و جمعی از کارکنان کلینیک عدالت زاهدان گفت: پزشکان شاغل در این کلینیک می توانند با تشکیل شرکت تعاونی و بهره مندی از تسهیلات بانکی برای خرید تجهیزات سرمایه ای اقدام کنند.
وی گفت: اجرای قانون تمام وقتی از مسائل مورد توجه دانشگاه بوده است به طوری که حتی با وجود آماده نبودن ساختمان، دانشگاه خود را ملزم به راه اندازی کلینیک ویژه در ساختمانی استیجاری کرد و پس از حدود یکسال کلینیک ویژه عدالت به ساختمان جدید منتقل شد.
وی با تاکید بر ایجاد فضای باز در مشارکت همه تحصیل کردگان رشته های علوم پزشکی در راستای ارتقاء خدمات رسانی به هم استانی ها افزود: باید برای راه اندازی داروخانه و آزمایشگاه فرصت را برای شرکت های تعاونی با مدیریت فارغ التحصیلان جوان این دانشگاه، فراهم کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت:علاوه بر این، باید شرایط به گونه ای باشد که با دریافت نظرات مراجعان، در راستای جلب بیش از پیش رضایت آنان اقدام شود به همین منظور شماره تلفن ها و صندوق هایی برای جمع آوری نظرات باید د نظر گرفته شود.
وی همچنین به ضرورت تلاش در راستای ارتقاء فرهنگ علم و فرهنگ سلامت همزمان با ارتقاء علم اشاره و تاکید کرد: فرهنگ جامعه باید از دانشگاه نشات بگیرد و برای تلاش در این زمینه نیاز به جایگاه نیست و تنها مسئولیت پذیری کافی است.
در این دیدار دکتر علیدادی عضو هیئت مدیره کلینیک عدالت گفت: ماهیانه بیش از 14 هزار بیمار در این کلینیک به صورت سرپایی ویزیت می شوند و خوشبختانه مجموعه کارکنان، خود را موظف به حسن خلق و تامین رضایتمندی مراجعان می دانند.
در این جلسه حاضران در خصوص تقویت سیستم نوبت دهی، تقویت بنیه مالی کلینیک ویژه، استفاده از نظرات مراجعان در ارتقاء خدمات مطالبی را مطرح کردند.
گفتنی است: مقرر شد جلساتی با حضور اعضای هیئت رئیسه در این کلینیک به صورت منظم برگزار شود.
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان
comment