صداقت؛ مهمترین نرم افزار مورد نیاز برای موفقیت روابط عمومی
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: صداقت، مهمترین نرم افزار مورد نیاز برای موفقیت روابط عمومی است.

خبـــــر
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه:
صداقت؛ مهمترین نرم افزار مورد نیاز برای موفقیت روابط عمومی
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: صداقت، مهمترین نرم افزار مورد نیاز برای موفقیت روابط عمومی است.
به گزارش روابط عمومی- دکترمحمد هادی عباسی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گردهمایی اعضای شورای روابط عمومی این دانشگاه گفت: هر روابط عمومی برای موفقیت علاوه بر سخت افزار که شامل امکانات و تجهیزات مورد نیاز است، باید دارای شاخص های نرم افزاری مانند مهارت و صداقت هم باشد.
وی تاکید کرد: صداقت مولفه ای است که با تکیه بر آن، می توان به اعتماد عمومی به عنوان مهمترین رکن مشارکت اجتماعی دست پیدا کرد.
وی ادامه داد: اگر چه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان متولی ارائه خدمات بهداشت و درمان است اما مفهوم سلامت را به عنوان پدیده ای چند وجهی در نظر می گیرد به گونه ای که دربرقراری ارتباط با اقشار مختلف مردم علاوه بر بعد جسمی به ابعاد روانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سلامت نیز توجه دارد .
وی همچنین افزود: برای ارتقاء شاخص های کاری و حرفه ای اعضاء وسیستم روابط عمومی دانشگاه برنامه های خوبی در حوزه روابط عمومی دانشگاه در دست اجرا است.
دکتر عباسی با تاکید بر ارتقاء مهارت های حرفه ای کارکنان این عرصه در حوزه های تحت پوشش، اذعان داشت: ما در روابط عمومی دانشگاه این امکان را با برگزاری دوره های آموزشی فراهم می کنیم و استقبال همکاران و توجه به مطالب ارائه شده در راستای ارتقاء مهارت ضروری است.
دکتر علی افشاری مقدم قائم مقام روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم در این گردهمایی با اشاره به اینکه روابط عمومی چشم بینا، زبان گویا و گوش شنوای دانشگاه است از مسئولان و رابطان روابط عمومی حوزه های تحت پوشش خواست تا ضمن انعکاس دقیق و به موقع اخبار و رویدادها، انتقال دهنده خواسته ها و پیشنهادات و نقطه نظرات همکاران به مسئولان باشند.
وی تاکید کرد: با گسترش و حرفه ای تر شدن فعالیت های حوزه روابط عمومی، نیاز به ترسیم برنامه عملیاتی سالیانه این حوزه بیش از پیش احساس می شود.
در این جلسه مسئولان و رابطان روابط عمومی به بیان نقطه نظرات، دیدگاه ها و چالش های حیطه کاری خویش پرداختند.
گردهمایی مسئولان و رابطان روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هر دو هفته یک بار قرار است برگزار شود.
روابط عمومی و روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان
.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
comment