رضایتمندی بیماران از ارائه خدمات بهداشتی درمانی بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع)
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه بازدید از بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) اظهار داشت: رضایتمندی بیماران از خدمات ارائه شده به آنان در اسرع وقت و با کیفیت مناسب نشان دهنده قابلیت و توانایی کادر درمان و رعایت منشور حقوق بیمار است.

رضایتمندی بیماران از ارائه خدمات بهداشتی درمانی بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع)
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه بازدید از بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) اظهار داشت: رضایتمندی بیماران از خدمات ارائه شده به آنان در اسرع وقت و با کیفیت مناسب نشان دهنده قابلیت و توانایی کادر درمان و رعایت منشور حقوق بیمار است.
دکتر قاسم میری علی آباد تصریح کرد: ملاک ما برای ارزیابی کیفیت خدمات و مراقبت های بهداشتی درمانی در بیمارستان ها رضایت بیماران از تیم درمان، خدمات هتلینگ و امکانات رفاهی، تغذیه و محیط بیمارستان است.
وی افزود: علیرغم اینکه طی 2 ماه و نیم گذشته بیمارستان ها درگیر بیماری کرونا بودند اما خدمات اورژانس و تخصصی و فوق تخصصی بدون هیچ وقفه ای به گیرندگان خدمت ارائه شده و در حال حاضر خدمات الکتیو و غیر اورژانسی نیز بجزء اعمال زیبایی و موارد غیر اورژانس دندانپزشکی در این بیمارستان در حال انجام است.
در این بازدید که با حضور رئیس بیمارستان انجام شد، از بخش های اورژانس، داخلی، داخلی اعصاب و بخش مراقبت ویژه بیماران قلبی (CCU) بازدید صورت گرفت.
دکتر سلوکی ضمن گفتگو با بیماران و همراهیان نحوه اراِِئه خدمات درمانی را مورد ارزیابی قرارداد که خوشبختانه بیماران بخش های مورد بازدید رضایت کامل از ارائه خدمات را دارند.
ابوالفضل امتحانی
روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی
comment