اخبار > استفاده از زیر ساخت های الکترونیکی برای تسهیل ارتباط دانشگاه با مشتریان داخلی و خارج سازمان

آخرین اخبار و رویدادهای مهم حوزه سلامت، بهداشت و درمان



خبـــر

 

در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه  مطرح شد؛

استفاده از زیر ساخت های الکترونیکی برای تسهیل ارتباط دانشگاه با مشتریان داخلی و خارج سازمان

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه جلسه هیئت رئیسه این دانشگاه بر ضرورت استفاده از زیر ساخت های الکترونیکی برای تسهیل ارتباط دانشگاه با مشتریان داخلی و خارج سازمان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی- دکتر سید محمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همچنین با تاکید بر ضرورت جلب رضایت ارباب رجوع در تمامی تصمیمات و اقدامات اجرائی گفت: ما همیشه با افتخار از اقداماتی که برای ارتقاء کیفی و کمّی خدمات و افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشت و درمان انجام می دهیم صحبت می کنیم امّا همیشه باید به خاطر داشته باشیم که ارتقاء کلّی وضعیت سلامت عمومی و جلب رضایتمندی مردم هدف نهائی و کلّی ما از تمام این اقدامات و خدمات است.    

وی  توسعه و بستر سازی برای گفتمان متقابل میان خدمت گیرنده و خدمت دهنده را از جمله مهمترین معیارهای توسعه و ارتقاء سازمان برشمرد و گفت: صاحبنظران علوم اجتماعی معتقدند که امروزه مرزهای مصنوعی که میان ملت ها و دولت ها وجود داشت فرو ریخته است و با توجه به تحکیم مبانی مردمسالاری و حضور گسترده مردم در تصمیم گیری ها  و مسائل اجرائی، آحاد جامعه هم جزو ملت محسوب می شوند و هم جزو دولت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به توطئه های رسانه های وابسته به استکبار در آسیب رساندن به سرمایه های اجتماعی کشورمان گفت: متاسفانه در شرایطی قرار داریم که اگر کوچکترین اشکالی در روند ارائه خدمت توسط هر کسی صورت بگیرد، تلاش می شود تا این امر به پای انقلاب، دولت و نظام نوشته شود.

دکتر هاشمی با اشاره به ضرورت هوشیار بودن همگانی در برابر توطئه های دشمنان و بدخواهان مردم و نظام گفت: مشتری مداری، شفاف سازی و القاء گفتمان خدمت دهنده- خدمت گیرنده به جای گفتمان قدیمی و مهجور دولت- ملت می تواند تهدیدات دشمن را به فرصتی برای اعتلاء اجتماعی ما تبدیل کند.

وی بستر سازی برای توسعه گفتمان متقابل و ارائه دستاوردهای خدماتی به مردم از یک سو و تسهیل ارتباط خدمت گیرندگان با خدمت دهندگان، استقبال از نظرات ارباب رجوع و تسهیل در استفاده از نظرات مشتریان و صاحبان اندیشه را از جمله محورهای ارتباطی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برشمرد و افزود: علاوه بر انعکاس مستمر دستاوردها و خدمات، گزارش مهمترین رویکردها، اقدامات و چالش های دانشگاه از ابتدای سال 1397 به صورت منظم و ماهیانه در اختیار همه افراد ذیربط قرار می گیرد.

به گفته دکتر سید محمد هاشمی، دریافت بازخورد از سوی گیرندگان خدمت می تواند حلقه ارتباط مستمر خدمت دهنده و خدمت گیرنده را تکمیل نماید و به همین دلیل استفاده از زیر ساخت های الکترونیک برای تسهیل و دو سویه کردن این ارتباط مدّ نظر بوده است.  

وی افزود: در حال حاضر به منظور تسهیل در شنیدن صدای ارباب رجوع، سامانه پیامکی ارتباطات مردمی،  سامانه پیامکی بازرسی و پاسخگوئی به شکایات و سامانه پیامکی حراست دانشگاه فعال می باشد و اطلاعات دریافتی به طور مرتب رصد، جمع بندی و پی گیری شده و درموارد لازم پاسخ لازم به افراد متقاضی ارائه می شود. 

شایان ذکر است : سامانه پیامکی ارتباطات مردمی با ریاست دانشگاه  با شماره 3000123155  ،  سامانه پیامکی اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات با شماره 1000100190  ،  سامانه پیامکی حراست با شماره 3000405061  و همچنین پست الکترونیک روابط عمومی دانشگاه به آدرس public@ zaums.ac.ir   آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده مراجعین گرامی است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی زاهدان



 

 

 



1397/07/11
١٩٤٠٢


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 






اخبار

اخبار جدید

در حال حاضر وظیفه اصلی کادر درمان استمرار مراقبت های درمانی فعلی است
پیام تسلیت رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در پی درگذشت جانسوز مرحوم ندا خسروپرست، یکی ازمصدومین سانحه آتش سوزی در پیش دبستانی زاهدان
مصدومین به بخش مراقبتهای ویژه سوختگی منتقل شده اندو بالاترین استانداردهای درمانی با حضور پزشکان متخصص وفوق تخصص به این عزیزان ارائه می گردد.
۳نفر بر اثر استنشاق گاز مونواکسید کربن در سوران جان خود را از دست دادند
در سانحه آتش سوزی پیش دبستانی در زاهدان:
اسامی پژوهشگران منتخب و برگزیده گان دانشگاه
معاون بهداشتی دانشگاه در میرجاوه عنوان کرد: ناب ترین فرصت اجتماعی شدن سلامت، بهره مندی از مشارکت 10 هزارداوطلب سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
قابل توجه کارکنان دانشگاه / تورهای گردشگری و تفریحی کیش و قشم
انتصاب سرپرست مدیریت منابع انسانی دانشگاه
پیام معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به مناسبت هفته پژوهش،
به صدا در آمدن زنگ پژوهش در دبیرستان دخترانه نرجس زاهدان
پیام تسلیت و ابراز همدردی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و مدیر شبکه بهداشت ودرمان خاش، در پی درگذشت مرحوم دارایی خبرنگار واحد مرکزی خبر شهرستان خاش
تیم بدمینتون بانوان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان حائز مقام قهرمانی مسابقات بدمینتون منتخب کارکنان دولت
طرح عاری از پوسیدگی دندان برای 16 هزار دانش آموز پایه ششم ابتدائی در مراکز خدمات جامع سلامت ...والدین محترم در اجرای طرح همکاری نمایند.
حضور فرزندانم بعنوان داوطلبان سلامت، خود نمودی از اتحاد و همدلی مسلمانان در راستای اهداف مشترک و حفاظت از آرمان های انقلاب اسلامی ایران است.
عارضه نخاعی دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، حاصل بی احتیاطی در رانندگی
نقش موثر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در تولید علم کشور با تولید 400 مقاله در سال 97 ودرخشش 10 نفر از اساتید دانشگاه در ردیف پژوهشگران برترکشور
مرکز مطالعه سلامت(کوهورت) زاهدان سند توانمندی های پژوهشی و محققان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.
گردهمایی برای پیشگیری از HIV ومشارکت داوطلبانه سلامت
بیانیه 9797

محتوای مرتبط