اخبار > استفاده از زیر ساخت های الکترونیکی برای تسهیل ارتباط دانشگاه با مشتریان داخلی و خارج سازمان

آخرین اخبار و رویدادهای مهم حوزه سلامت، بهداشت و درمان



خبـــر

 

در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه  مطرح شد؛

استفاده از زیر ساخت های الکترونیکی برای تسهیل ارتباط دانشگاه با مشتریان داخلی و خارج سازمان

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه جلسه هیئت رئیسه این دانشگاه بر ضرورت استفاده از زیر ساخت های الکترونیکی برای تسهیل ارتباط دانشگاه با مشتریان داخلی و خارج سازمان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی- دکتر سید محمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همچنین با تاکید بر ضرورت جلب رضایت ارباب رجوع در تمامی تصمیمات و اقدامات اجرائی گفت: ما همیشه با افتخار از اقداماتی که برای ارتقاء کیفی و کمّی خدمات و افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشت و درمان انجام می دهیم صحبت می کنیم امّا همیشه باید به خاطر داشته باشیم که ارتقاء کلّی وضعیت سلامت عمومی و جلب رضایتمندی مردم هدف نهائی و کلّی ما از تمام این اقدامات و خدمات است.    

وی  توسعه و بستر سازی برای گفتمان متقابل میان خدمت گیرنده و خدمت دهنده را از جمله مهمترین معیارهای توسعه و ارتقاء سازمان برشمرد و گفت: صاحبنظران علوم اجتماعی معتقدند که امروزه مرزهای مصنوعی که میان ملت ها و دولت ها وجود داشت فرو ریخته است و با توجه به تحکیم مبانی مردمسالاری و حضور گسترده مردم در تصمیم گیری ها  و مسائل اجرائی، آحاد جامعه هم جزو ملت محسوب می شوند و هم جزو دولت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به توطئه های رسانه های وابسته به استکبار در آسیب رساندن به سرمایه های اجتماعی کشورمان گفت: متاسفانه در شرایطی قرار داریم که اگر کوچکترین اشکالی در روند ارائه خدمت توسط هر کسی صورت بگیرد، تلاش می شود تا این امر به پای انقلاب، دولت و نظام نوشته شود.

دکتر هاشمی با اشاره به ضرورت هوشیار بودن همگانی در برابر توطئه های دشمنان و بدخواهان مردم و نظام گفت: مشتری مداری، شفاف سازی و القاء گفتمان خدمت دهنده- خدمت گیرنده به جای گفتمان قدیمی و مهجور دولت- ملت می تواند تهدیدات دشمن را به فرصتی برای اعتلاء اجتماعی ما تبدیل کند.

وی بستر سازی برای توسعه گفتمان متقابل و ارائه دستاوردهای خدماتی به مردم از یک سو و تسهیل ارتباط خدمت گیرندگان با خدمت دهندگان، استقبال از نظرات ارباب رجوع و تسهیل در استفاده از نظرات مشتریان و صاحبان اندیشه را از جمله محورهای ارتباطی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برشمرد و افزود: علاوه بر انعکاس مستمر دستاوردها و خدمات، گزارش مهمترین رویکردها، اقدامات و چالش های دانشگاه از ابتدای سال 1397 به صورت منظم و ماهیانه در اختیار همه افراد ذیربط قرار می گیرد.

به گفته دکتر سید محمد هاشمی، دریافت بازخورد از سوی گیرندگان خدمت می تواند حلقه ارتباط مستمر خدمت دهنده و خدمت گیرنده را تکمیل نماید و به همین دلیل استفاده از زیر ساخت های الکترونیک برای تسهیل و دو سویه کردن این ارتباط مدّ نظر بوده است.  

وی افزود: در حال حاضر به منظور تسهیل در شنیدن صدای ارباب رجوع، سامانه پیامکی ارتباطات مردمی،  سامانه پیامکی بازرسی و پاسخگوئی به شکایات و سامانه پیامکی حراست دانشگاه فعال می باشد و اطلاعات دریافتی به طور مرتب رصد، جمع بندی و پی گیری شده و درموارد لازم پاسخ لازم به افراد متقاضی ارائه می شود. 

شایان ذکر است : سامانه پیامکی ارتباطات مردمی با ریاست دانشگاه  با شماره 3000123155  ،  سامانه پیامکی اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات با شماره 1000100190  ،  سامانه پیامکی حراست با شماره 3000405061  و همچنین پست الکترونیک روابط عمومی دانشگاه به آدرس public@ zaums.ac.ir   آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده مراجعین گرامی است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی زاهدان



 

 

 



1397/07/11
١٩٤٠٢


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 






اخبار

اخبار جدید

ارائه خدمات غربالگری در 50 پایگاه ثابت وسیار دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
امکان تشخیص پوکی استخوان و تخمین خطر شکستگی در بیماران
تمام ویژه برنامه های هفته خوابگاه ها با مشارکت فعال دانشجویان برگزار شد
50 درصد بیماران دیالیزی، فشار خون را بعنوان بیماری تلقی نمی کردند.
موفقیت 69 نفر از کارکنان، دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در کسب نمره لازم برای حضور در مرحله کشوری بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی
راه یابی 7 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به مرحله دوم از یازدهمین المپیاد علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور
هر گونه ارائه خدمات مراقبتی و درمانی پوستی در آرایشگاه ها تخلف محسوب می شود
ارائه خدمات غربالگری فشار خون به 25 هزار مادر باردار در محدوده تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
تحقق اهداف بسیج ملی کنترل فشار خون در مناطق روستایی با مشارکت و اشراف بهورزان
یک باب داروخانه متخلف در شهر زاهدان پلمپ شد
تسلیت به همکار گرامی جناب آقای سید حمیدرضا هاشمی بنجار شاغل در مدیریت گزینش دانشگاه
اطلاعیه توزیع اقلام تنظیم بازارویژه کارکنان دانشگاه
خبر تصویری از استمرار برنامه های آموزشی، اطلاع رسانی و مشاوره ای در قالب بسیج ملی کنترل فشار خون در محل برگزاری نماز های جمعه اهل تشیع و اهل تسنن
کنترل فشارخون و سایر عوامل خطر بیماری های مزمن غیر واگیر در مناطق در حال توسعه، شرایط را به نفع سلامت مردم تغییر می دهد.
اطلاع رسانی عمومی، حساس سازی مسئولین وآموزش جامعه از پیش نیازهای اساسی برای توسعه مشارکت همگانی در سلامت است
جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی به روایت تصویر
حماسه سلامت با مشارکت مردم در بسیج ملی کنترل فشار خون
مشارکت و همدلی مجموعه مدیران و تهیه کنندگان صدا وسیمای استان با دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با پیوستن به پویش ملی کنترل فشار خون
امکان انجام فرایند زایمان بدون درد به روش فیزیولوژیک در بیمارستان دارالشفاء میر جاوه
گزارش تصویری از شرکت آحاد مردم در کمپین بسیج ملی کنترل فشارخون

محتوای مرتبط