اخبار > استفاده از زیر ساخت های الکترونیکی برای تسهیل ارتباط دانشگاه با مشتریان داخلی و خارج سازمان

آخرین اخبار و رویدادهای مهم حوزه سلامت، بهداشت و درمان



خبـــر

 

در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه  مطرح شد؛

استفاده از زیر ساخت های الکترونیکی برای تسهیل ارتباط دانشگاه با مشتریان داخلی و خارج سازمان

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در حاشیه جلسه هیئت رئیسه این دانشگاه بر ضرورت استفاده از زیر ساخت های الکترونیکی برای تسهیل ارتباط دانشگاه با مشتریان داخلی و خارج سازمان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی- دکتر سید محمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همچنین با تاکید بر ضرورت جلب رضایت ارباب رجوع در تمامی تصمیمات و اقدامات اجرائی گفت: ما همیشه با افتخار از اقداماتی که برای ارتقاء کیفی و کمّی خدمات و افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشت و درمان انجام می دهیم صحبت می کنیم امّا همیشه باید به خاطر داشته باشیم که ارتقاء کلّی وضعیت سلامت عمومی و جلب رضایتمندی مردم هدف نهائی و کلّی ما از تمام این اقدامات و خدمات است.    

وی  توسعه و بستر سازی برای گفتمان متقابل میان خدمت گیرنده و خدمت دهنده را از جمله مهمترین معیارهای توسعه و ارتقاء سازمان برشمرد و گفت: صاحبنظران علوم اجتماعی معتقدند که امروزه مرزهای مصنوعی که میان ملت ها و دولت ها وجود داشت فرو ریخته است و با توجه به تحکیم مبانی مردمسالاری و حضور گسترده مردم در تصمیم گیری ها  و مسائل اجرائی، آحاد جامعه هم جزو ملت محسوب می شوند و هم جزو دولت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به توطئه های رسانه های وابسته به استکبار در آسیب رساندن به سرمایه های اجتماعی کشورمان گفت: متاسفانه در شرایطی قرار داریم که اگر کوچکترین اشکالی در روند ارائه خدمت توسط هر کسی صورت بگیرد، تلاش می شود تا این امر به پای انقلاب، دولت و نظام نوشته شود.

دکتر هاشمی با اشاره به ضرورت هوشیار بودن همگانی در برابر توطئه های دشمنان و بدخواهان مردم و نظام گفت: مشتری مداری، شفاف سازی و القاء گفتمان خدمت دهنده- خدمت گیرنده به جای گفتمان قدیمی و مهجور دولت- ملت می تواند تهدیدات دشمن را به فرصتی برای اعتلاء اجتماعی ما تبدیل کند.

وی بستر سازی برای توسعه گفتمان متقابل و ارائه دستاوردهای خدماتی به مردم از یک سو و تسهیل ارتباط خدمت گیرندگان با خدمت دهندگان، استقبال از نظرات ارباب رجوع و تسهیل در استفاده از نظرات مشتریان و صاحبان اندیشه را از جمله محورهای ارتباطی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برشمرد و افزود: علاوه بر انعکاس مستمر دستاوردها و خدمات، گزارش مهمترین رویکردها، اقدامات و چالش های دانشگاه از ابتدای سال 1397 به صورت منظم و ماهیانه در اختیار همه افراد ذیربط قرار می گیرد.

به گفته دکتر سید محمد هاشمی، دریافت بازخورد از سوی گیرندگان خدمت می تواند حلقه ارتباط مستمر خدمت دهنده و خدمت گیرنده را تکمیل نماید و به همین دلیل استفاده از زیر ساخت های الکترونیک برای تسهیل و دو سویه کردن این ارتباط مدّ نظر بوده است.  

وی افزود: در حال حاضر به منظور تسهیل در شنیدن صدای ارباب رجوع، سامانه پیامکی ارتباطات مردمی،  سامانه پیامکی بازرسی و پاسخگوئی به شکایات و سامانه پیامکی حراست دانشگاه فعال می باشد و اطلاعات دریافتی به طور مرتب رصد، جمع بندی و پی گیری شده و درموارد لازم پاسخ لازم به افراد متقاضی ارائه می شود. 

شایان ذکر است : سامانه پیامکی ارتباطات مردمی با ریاست دانشگاه  با شماره 3000123155  ،  سامانه پیامکی اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات با شماره 1000100190  ،  سامانه پیامکی حراست با شماره 3000405061  و همچنین پست الکترونیک روابط عمومی دانشگاه به آدرس public@ zaums.ac.ir   آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده مراجعین گرامی است.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی زاهدان



 

 

 



1397/07/11
١٩٤٠٢


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 






اخبار

اخبار جدید

مناسبت ترین و علمی ترین خدمات تشخیصی و درمانی توسط مجموعه پزشکان، پرستاران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به مجروحان حادثه تروریستی جاده خاش ارائه شده است
پیام های مجموعه بهداشت و درمان به مناسبت حادثه تروریستی در محور خاش به زاهدان
پیام تسلیت رئیس دانشگاه در پی حادثه تروریستی جاده خاش به زاهدان
پیام تسلیت وزیر بهداشت در پی حادثه تروریستی جاده خاش به زاهدان
تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر ضرورت تسهیل فرایندهای تولید علم در شرکت های دانش بنیان فعال در عرصه سلامت
دانشکده پرستاری ومامایی زاهدان در جمع 7 دانشکده پژوهش محور برتر کشور
هشدار مجدد به همکاران
کسب استقلال، آزادی و خودباوری ملی؛ دستاورد ارزشمند انقلاب اسلامی ایران
آموزش مستمر و ارتقاء آگاهی های مادران باردار کلیدی ترین اقدام برای حفظ سلامت مادر و نوزاد
دوره آموزش مجاری فجر فاطمی
گزارش تصویری ازاعضای خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، همراه و همگام با مردم در "مسیر آزادی"
اعلام شماره حساب برای تسهیل در دریافت کمک های مردمی،
توقف قطار پیروزی های تیم فوتسال دانشگاه علوم پزشکی زاهدان قبل از ایستگاه یک چهارم نهائی
المپیاد ورزشی چلچراغ تندرستی
سلامت باروری و فرزندآوری
گام بلند دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به سمت افزایش تعداد رشته های دستیاری تخصصی دندانپزشکی
طرح توسعه دانشکده دندانپزشکی یکی از 31 طرح افتتاحی دانشگاه علوم پزشکی در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی
راه دشواری را پشت سرگذاشته ایم و همچنان مسیری طولانی در پیش روی ماست
تمدید زمان ثبت نام بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاههای علوم پزشکی کشور
ثبت نام عتبات عالیات دانشگاهیان

محتوای مرتبط