دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

اخبار > در خواست های مکرر بیماران مبنی بر قدر شناسی ورضایتمندی از خدمات کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

آخرین اخبار و رویدادهای مهم حوزه سلامت، بهداشت و درمان



خبر

در خواست های مکرر بیماران مبنی بر قدر شناسی  ورضایتمندی از خدمات کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

براساس گزارشهای دریافتی موارد متعددی از تشکر و قدرشناسی بیماران و همراهیانشان از تیم درمانی شاغل در بیمارستانهای تابعه دانشگاه  به ثبت رسیده است.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اعلام این مطلب گفت:  در چند روز گذشته موارد متعددی از درخواست بیماران و همراهیان آنان در زمینه تقدیر و تشکر از کادر درمان به ویژه پرستاران بیمارستانهای تابعه دانشگاه زاهدان در سامانه ارتباط مردمی ریاست محترم دانشگاه به ثبت رسیده است.

دکتر محمدهادی عباسی صبح امروز یکشنبه 23 اردیبهشت 97  به خبرنگار وبدا در زاهدان گفت: هم استانی های قدرشناس و نجیبی که از نزدیک شاهد خدمات شبانه روزی کارکنان سخت کوش حوزه بهداشت و درمان هستند  به صورت مکرر اقدام به ارسال پیام های تشکر خطاب به این عزیزان می نمایند و روابط عمومی دانشگاه نیز موظف است تا بنا به وظیفه ذاتی خود این قبیل موارد را منعکس نماید.

وی اعتماد و احترام متقابل میان بیمار و  درمانگر را یکی از سرمایه های ارزشمند اجتماعی برشمرد و گفت: علاوه بر انجام وظائف ذاتی و اداری توجه به  جنبه های اجتماعی رفتارها و عملکردها می تواند به تقویت این سرمایه های اجتماعی کمک کند.

دکتر عباسی با تشکر از بیمارانی که احساسات زلال وبی آلایش خود در خصوص کادر درمانی، پرستاران و پزشکان را مطرح می نمایند گفت: بدون تردید تشکر و قدردانی بیماران از کادر درمان منجر به دلگرمی بیش از پیش همکاران ما در استمرار ارائه مطلوب خدمات به هموطنان می شود. وی افزود؛ غنای فرهنگی منطقه و رایج بودن فرهنگ قدر شناسی  صحنه های زیبا و خاطره انگیزی را در ارتباطات میان بیماران و کادر بهداشت و درمان رغم می زند و ما همه روزه شاهد این تعاملات سازنده و مناسب هستیم و به همین دلیل است که موارد معدودی از تعاملات نامناسب که بعضا در مراکز ارائه خدمات اتفاق می افتد به عنوان اموری غیر معمول از سوی جامعه تلقی می گردد.

به گفته سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، توسعه زیر ساخت ها و ارتقاء کمّی و کیفی تجهیزات و امکانات حوزه سلامت علاوه بر تاثیر مستقیم بر شاخص های سلامت هموطنان عزیز، منجر به صیانت از این سرمایه های اجتماعی نیز خواهد شد و  به همین دلیل دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به موازات اقداماتی که در زمینه توسعه زیر ساخت های حوزه سلامت صورت می گیرد  به اصلاح فرایندها خدمت رسانی و اصلاح روابط میان خدمت گیرندگان و خدمت دهندگان نیز توجه خاصی دارد.

دکتر عباسی فراهم نمودن بستر ارتباط متقابل خدمت گیرندگان و خدمت دهندگان را از وظائف حوزه رابط عمومی دانشگاه بر شمرد و گفت؛ برای حرکت در مسیر توسعه ارتباطات دو سویه، سامانه مردمی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و سامانه های ارتباط مردمی روسای بیمارستان های تابعه دانشگاه فعال می باشد.

شایان ذکر است سامانه ارتباطات مردمی ریاست محترم دانشگاه  به منظور دریافت نظرات، پیشنهادات، مراتب تشکر و قدردانی و  یا انتقادات مشتریان داخل و خارج سازمان در نظر گرفته شده است و همه  بیماران و مراجعین به بیمارستان ها،  مراکز جامع خدمات سلامت، خانه های بهداشت، پایگاه های سلامت و پایگاه های اور|ژانس، دانشجویان، اعضاء هیئت علمی و کارکنان دانشگاه می توانند از طرق ارسال پیامک به سرشماره 3000123155، آدرس پست الکترونیکی: ertebat@zaums.ac.ir شماره نمابر: 33294390 و یا مراجعه حضوری به دفتر روابط عمومی دانشگاه با این سامانه ارتباط برقرار نمایند. همچنین در هر یک از بیمارستان های تابعه دانشگاه نیز سامانه ارتباطات مردمی فعال می باشد و اطلاعات مر بوط به این سامانه ها در فضای داخلی هر بیمارستان در معرض دید مراجعین محترم قرار دارد.

 

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

 

 


1397/02/23
١٨١٩٣


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 






اخبار جدید

اعزام کلینیک های سیار دندان پزشکی به مناطق محروم روستاهای شهرستان خاش وسراوان
معاون بهداشتی دانشگاه خبرداد : آغاز اجرای برنامه کنترل عفونت در سطح یک ارائه خدمات بهداشتی، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
معاون اجرایی مرکز بهداشت استان در میرجاوه عنوان کرد : نظارتهای بهداشت محیطی بر کنترل کیفی آب ومواد غذایی عامل بازدارنده شیوع بیماریهاست.
بازگشت دستگاه MRI بيمارستان علي ابن ابيطالب(ع) به چرخه خدمت
ارائه خدمات تشخیصی به 2800 نفر از مراجعان در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان
آغاز به کار همایش کشوری پیوند اعضا با هدف ترویج فرهنگ اهدای عضو در استان سیستان وبلوچستان
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همراه خیرین سلامت برای انجام اعمال جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد
برگزاری مرحله کشوری بخش کتبی بیست و سومین جشنواره قرآن و عترت در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
معاون فنی مرکز بهداشت استان عنوان کرد: آموزشهای عملی بصورت ایفای نقش، لازمه ارتقای مهارت ارائه دهندگان خدمات سلامت سطح یک
پیشنهاد معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به صدا و سیمای مرکز استان؛ نذر سلامت با هدف ارتقاء سواد و شاخص های سلامت در استان
موفقیت دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در کسب سه مدال، در دهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور
بازدید معاون غذا و دارو دانشگاه از داروخانه های شبانه روزی زاهدان
اختصاص دو درصد سود سالیانه یک مجموعه صنعتی با مدیریت یک هم استانی مقیم مشهد به مجمع خیرین سلامت استان سیستان و بلوچستان
کمک خیرین در افزایش سواد سلامت یکی از نیاز های بزرگ برای توسعه سلامت و پیشگیری از بیماری ها
همه باید برای کاهش آلام بیماران و ارتقاء سلامت در استان سیستان و بلوچستان دست در دست هم دهیم
رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در همایش بزرگ هم استانی های مقیم خراسان رضوی:
..............................
اجرای راند دوم عملیات سمپاشی مالاریا در شهرهای سوران وسراوان ...سم پاشی 80 کانون پرخطرمالاریا
سیستان و بلوچستانی های مقیم مشهد هم پیمان با هم برای کاهش آلام بیماران نیازمند و ارتقاء زیرساختهای بهداشتی و درمانی
معاون بهداشتی دانشگاه درنشست مشترک با مدیر کل زندانهای استان: لازمه تحقق عدالت در سلامت ارائه خدمات سلامت برابر به همه افراد چه در زندان ،چه در نقاط دوردست وشهرها ومراکز استانهاست .

محتوای مرتبط