اخبار > در خواست های مکرر بیماران مبنی بر قدر شناسی ورضایتمندی از خدمات کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

آخرین اخبار و رویدادهای مهم حوزه سلامت، بهداشت و درمان



خبر

در خواست های مکرر بیماران مبنی بر قدر شناسی  ورضایتمندی از خدمات کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

براساس گزارشهای دریافتی موارد متعددی از تشکر و قدرشناسی بیماران و همراهیانشان از تیم درمانی شاغل در بیمارستانهای تابعه دانشگاه  به ثبت رسیده است.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اعلام این مطلب گفت:  در چند روز گذشته موارد متعددی از درخواست بیماران و همراهیان آنان در زمینه تقدیر و تشکر از کادر درمان به ویژه پرستاران بیمارستانهای تابعه دانشگاه زاهدان در سامانه ارتباط مردمی ریاست محترم دانشگاه به ثبت رسیده است.

دکتر محمدهادی عباسی صبح امروز یکشنبه 23 اردیبهشت 97  به خبرنگار وبدا در زاهدان گفت: هم استانی های قدرشناس و نجیبی که از نزدیک شاهد خدمات شبانه روزی کارکنان سخت کوش حوزه بهداشت و درمان هستند  به صورت مکرر اقدام به ارسال پیام های تشکر خطاب به این عزیزان می نمایند و روابط عمومی دانشگاه نیز موظف است تا بنا به وظیفه ذاتی خود این قبیل موارد را منعکس نماید.

وی اعتماد و احترام متقابل میان بیمار و  درمانگر را یکی از سرمایه های ارزشمند اجتماعی برشمرد و گفت: علاوه بر انجام وظائف ذاتی و اداری توجه به  جنبه های اجتماعی رفتارها و عملکردها می تواند به تقویت این سرمایه های اجتماعی کمک کند.

دکتر عباسی با تشکر از بیمارانی که احساسات زلال وبی آلایش خود در خصوص کادر درمانی، پرستاران و پزشکان را مطرح می نمایند گفت: بدون تردید تشکر و قدردانی بیماران از کادر درمان منجر به دلگرمی بیش از پیش همکاران ما در استمرار ارائه مطلوب خدمات به هموطنان می شود. وی افزود؛ غنای فرهنگی منطقه و رایج بودن فرهنگ قدر شناسی  صحنه های زیبا و خاطره انگیزی را در ارتباطات میان بیماران و کادر بهداشت و درمان رغم می زند و ما همه روزه شاهد این تعاملات سازنده و مناسب هستیم و به همین دلیل است که موارد معدودی از تعاملات نامناسب که بعضا در مراکز ارائه خدمات اتفاق می افتد به عنوان اموری غیر معمول از سوی جامعه تلقی می گردد.

به گفته سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، توسعه زیر ساخت ها و ارتقاء کمّی و کیفی تجهیزات و امکانات حوزه سلامت علاوه بر تاثیر مستقیم بر شاخص های سلامت هموطنان عزیز، منجر به صیانت از این سرمایه های اجتماعی نیز خواهد شد و  به همین دلیل دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به موازات اقداماتی که در زمینه توسعه زیر ساخت های حوزه سلامت صورت می گیرد  به اصلاح فرایندها خدمت رسانی و اصلاح روابط میان خدمت گیرندگان و خدمت دهندگان نیز توجه خاصی دارد.

دکتر عباسی فراهم نمودن بستر ارتباط متقابل خدمت گیرندگان و خدمت دهندگان را از وظائف حوزه رابط عمومی دانشگاه بر شمرد و گفت؛ برای حرکت در مسیر توسعه ارتباطات دو سویه، سامانه مردمی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و سامانه های ارتباط مردمی روسای بیمارستان های تابعه دانشگاه فعال می باشد.

شایان ذکر است سامانه ارتباطات مردمی ریاست محترم دانشگاه  به منظور دریافت نظرات، پیشنهادات، مراتب تشکر و قدردانی و  یا انتقادات مشتریان داخل و خارج سازمان در نظر گرفته شده است و همه  بیماران و مراجعین به بیمارستان ها،  مراکز جامع خدمات سلامت، خانه های بهداشت، پایگاه های سلامت و پایگاه های اور|ژانس، دانشجویان، اعضاء هیئت علمی و کارکنان دانشگاه می توانند از طرق ارسال پیامک به سرشماره 3000123155، آدرس پست الکترونیکی: ertebat@zaums.ac.ir شماره نمابر: 33294390 و یا مراجعه حضوری به دفتر روابط عمومی دانشگاه با این سامانه ارتباط برقرار نمایند. همچنین در هر یک از بیمارستان های تابعه دانشگاه نیز سامانه ارتباطات مردمی فعال می باشد و اطلاعات مر بوط به این سامانه ها در فضای داخلی هر بیمارستان در معرض دید مراجعین محترم قرار دارد.

 

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

 

 


1397/02/23
١٨١٩٣


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 






اخبار

اخبار جدید

صدور "مجوز ایمنی و بهداشت" برای اماکن عمومی و آموزشی
ثبت کمترین میزان مرگ مبتلایان به تب کنگو در استان سیستان و بلوچستان با وجود بیشترین تعداد مبتلا، موفقیتی بزرگ است
سرطان عامل ۹ درصد مرگ ومیرها در سیستان و بلوچستان است.
اطلاعیه همکاری با آزمایشگاه جامع تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
افق آینده دانشگاه علوم پزشکی زاهدان توسعه پژوهش محور و مبتنی بر ارتقاء کیفیت است
بازدید رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان و هیات همراه از واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
داروخانه، مطمئن ترین محل تهیه فرآورده های آرایشی و بهداشتی
راه اندازی کلینیک تخصصی دیابت و بیماری های غیر واگیر در سراوان
اقدام به موقع اطرافیان بیمار جهت تماس با مرکز اورژانس، سرعت عمل اورژانس کشور، ارائه خدمات در زمان طلائی سه بخش مهم اثربخشی درمان
متخصص طب اورژانس به مجموعه متخصصین بیمارستان امام خمینی(ره) خاش اضافه شد
انتخاب دو تیم از کارکنان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به عنوان نماینده استان در مسابقات قهرمانی کشور
همراهی زنجیره ای از خیرین سلامت در کمک به بیمار 3 ساله ای که در سه ماهگی باید عمل می شد
مراحل تکمیل و بهسازی شش بخش تخصصی و اتاق عمل دانشکده دندانپزشکی زاهدان با سرعت در حال انجام است
کارگاه آموزشی 2 روزه با عنوان مهارتهای گرنت نویسی ویژه اعضا محترم هیات علمی
راه اندازی بخش فیزیوتراپی در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان و پذیرش بیماران سرپایی و بستری در این بخش
ارائه خدمات سلامت به بیش از 1200نفر از زوار پاکستانی در مرز میر جاوه
انجام عمل جراحی ترمیم شکستگی فک برای اولین بار دربیمارستان رازی سراوان
برگزاری مسابقه پیامکی «حجاب فاطمی» در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و معرفی 10 اثر برگزیده
تشکر و قدردانی
کارگاه آشنایی با ابزارهای پژوهشی و نظام نوین اطلاعات پژوهش های پزشکی کشور(نوپا) ویژه اعضا هیات علمی

محتوای مرتبط