اخبار > در خواست های مکرر بیماران مبنی بر قدر شناسی ورضایتمندی از خدمات کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

آخرین اخبار و رویدادهای مهم حوزه سلامت، بهداشت و درمان



خبر

در خواست های مکرر بیماران مبنی بر قدر شناسی  ورضایتمندی از خدمات کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

براساس گزارشهای دریافتی موارد متعددی از تشکر و قدرشناسی بیماران و همراهیانشان از تیم درمانی شاغل در بیمارستانهای تابعه دانشگاه  به ثبت رسیده است.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اعلام این مطلب گفت:  در چند روز گذشته موارد متعددی از درخواست بیماران و همراهیان آنان در زمینه تقدیر و تشکر از کادر درمان به ویژه پرستاران بیمارستانهای تابعه دانشگاه زاهدان در سامانه ارتباط مردمی ریاست محترم دانشگاه به ثبت رسیده است.

دکتر محمدهادی عباسی صبح امروز یکشنبه 23 اردیبهشت 97  به خبرنگار وبدا در زاهدان گفت: هم استانی های قدرشناس و نجیبی که از نزدیک شاهد خدمات شبانه روزی کارکنان سخت کوش حوزه بهداشت و درمان هستند  به صورت مکرر اقدام به ارسال پیام های تشکر خطاب به این عزیزان می نمایند و روابط عمومی دانشگاه نیز موظف است تا بنا به وظیفه ذاتی خود این قبیل موارد را منعکس نماید.

وی اعتماد و احترام متقابل میان بیمار و  درمانگر را یکی از سرمایه های ارزشمند اجتماعی برشمرد و گفت: علاوه بر انجام وظائف ذاتی و اداری توجه به  جنبه های اجتماعی رفتارها و عملکردها می تواند به تقویت این سرمایه های اجتماعی کمک کند.

دکتر عباسی با تشکر از بیمارانی که احساسات زلال وبی آلایش خود در خصوص کادر درمانی، پرستاران و پزشکان را مطرح می نمایند گفت: بدون تردید تشکر و قدردانی بیماران از کادر درمان منجر به دلگرمی بیش از پیش همکاران ما در استمرار ارائه مطلوب خدمات به هموطنان می شود. وی افزود؛ غنای فرهنگی منطقه و رایج بودن فرهنگ قدر شناسی  صحنه های زیبا و خاطره انگیزی را در ارتباطات میان بیماران و کادر بهداشت و درمان رغم می زند و ما همه روزه شاهد این تعاملات سازنده و مناسب هستیم و به همین دلیل است که موارد معدودی از تعاملات نامناسب که بعضا در مراکز ارائه خدمات اتفاق می افتد به عنوان اموری غیر معمول از سوی جامعه تلقی می گردد.

به گفته سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، توسعه زیر ساخت ها و ارتقاء کمّی و کیفی تجهیزات و امکانات حوزه سلامت علاوه بر تاثیر مستقیم بر شاخص های سلامت هموطنان عزیز، منجر به صیانت از این سرمایه های اجتماعی نیز خواهد شد و  به همین دلیل دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به موازات اقداماتی که در زمینه توسعه زیر ساخت های حوزه سلامت صورت می گیرد  به اصلاح فرایندها خدمت رسانی و اصلاح روابط میان خدمت گیرندگان و خدمت دهندگان نیز توجه خاصی دارد.

دکتر عباسی فراهم نمودن بستر ارتباط متقابل خدمت گیرندگان و خدمت دهندگان را از وظائف حوزه رابط عمومی دانشگاه بر شمرد و گفت؛ برای حرکت در مسیر توسعه ارتباطات دو سویه، سامانه مردمی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و سامانه های ارتباط مردمی روسای بیمارستان های تابعه دانشگاه فعال می باشد.

شایان ذکر است سامانه ارتباطات مردمی ریاست محترم دانشگاه  به منظور دریافت نظرات، پیشنهادات، مراتب تشکر و قدردانی و  یا انتقادات مشتریان داخل و خارج سازمان در نظر گرفته شده است و همه  بیماران و مراجعین به بیمارستان ها،  مراکز جامع خدمات سلامت، خانه های بهداشت، پایگاه های سلامت و پایگاه های اور|ژانس، دانشجویان، اعضاء هیئت علمی و کارکنان دانشگاه می توانند از طرق ارسال پیامک به سرشماره 3000123155، آدرس پست الکترونیکی: ertebat@zaums.ac.ir شماره نمابر: 33294390 و یا مراجعه حضوری به دفتر روابط عمومی دانشگاه با این سامانه ارتباط برقرار نمایند. همچنین در هر یک از بیمارستان های تابعه دانشگاه نیز سامانه ارتباطات مردمی فعال می باشد و اطلاعات مر بوط به این سامانه ها در فضای داخلی هر بیمارستان در معرض دید مراجعین محترم قرار دارد.

 

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

 

 


1397/02/23
١٨١٩٣


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 






اخبار جدید

مادر 37 ساله سراوانی پس از هشتمین زایمان خود به کما رفت
تشکیل دبیرخانه شورای اجتماعی سلامت با حضور مسئولان و کارشناسان معاونت اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرداری
آغاز برنامه آموزشی مدیریت استرس، برای دانش آموزان پایه دوازدهم و کنکوری های استان، حرکتی زیبا وماندگار از گروه سلامت روان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
سخنرانی به زبان انگلیسی توسط آقای دکتر حسین باقری _ عضو هیئت علمی گروه زبان روز چهارشنبه 25 مهرماه، ساعت 13 تا 14 موضوع : Creativity مکان : سالن اجتماعات پردیس
انعقاد قرارداد همکاری با یک شرکت دانش بنیان جهت استفاده از دستاوردهای تحقیقاتی خاص خود در توسعه و نگهداشت فضای سبز
بازدید معاون بهداشتی دانشگاه ورئیس فوریتهای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از روند ارائه خدمات سلامت به زوار پاکستانی در مرز میرجاوه...بیش از 100 نفر از تیم های بهداشت ،درمان واورژانس 115 وداوطلبان سلامت به زوار پاکستانی خدمات سلامت ارائه می کنند.
برخورد ریشه ای با آسیب به جای آسیب دیده برنامه ای موفق در پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و ترویج خود مراقبتی
مراسم پرفیض دعای کمیل
موفقیت نظام سلامت استان در کاهش شاخص های ابتلاء به بیماری ها و افزایش کمی و ارتقاء کیفی زیرساخت های ارائه خدمت ثمره ی گام های استوار فرزندان انقلاب در چهل سال گذشته
قابل توجه اعضای هیات علمی دانشگاه
برنامه بهبود تغذیه جامعه زنان روستایی استان با آموزش کاشت وایجاد باغچه های خانگی
موفقیتهای امروز عرصه سلامت استان ثمره همت دیروز شما فرهیختگان وبازنشستگان پرتلاش است
بازگشت دستگاه پرتو درمانی بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان به چرخه خدمت؛ دو شیفته شدن بخش رادیوتراپی این بیمارستان جهت ارائه خدمت فوری به بیماران
تاکنون 10 هزار نفر از زوار پاکستانی اربعین از طریق استان سیستان و بلوچستان راهی کربلای معلی شده اند
کسب چهار رتبه برتر توسط دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان دانشگاه های علوم پزشکی کشور
توسعه همکاری های مشترک دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و دانشگاه سیستان و بلوچستان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقاء سواد سلامت مردم
شروع رسمی دوران تحصیل 51 دستیار تخصصی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
معرفی رشته جدید ورزشی در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
اطلاعیه 2 : قابل توجه معرفی شدگان مرحله اول رشته های نیمه متمرکز کنکور سراسری سال 1397
با اهداء اعضاء ۲۰ درصد از بیماران مرگ مغزی، مشکل تمام بیماران نیازمند به پیوند در کشور برطرف خواهد شد.

محتوای مرتبط