دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

اخبار > در خواست های مکرر بیماران مبنی بر قدر شناسی ورضایتمندی از خدمات کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

آخرین اخبار و رویدادهای مهم حوزه سلامت، بهداشت و درمان



خبر

در خواست های مکرر بیماران مبنی بر قدر شناسی  ورضایتمندی از خدمات کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان

براساس گزارشهای دریافتی موارد متعددی از تشکر و قدرشناسی بیماران و همراهیانشان از تیم درمانی شاغل در بیمارستانهای تابعه دانشگاه  به ثبت رسیده است.

سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اعلام این مطلب گفت:  در چند روز گذشته موارد متعددی از درخواست بیماران و همراهیان آنان در زمینه تقدیر و تشکر از کادر درمان به ویژه پرستاران بیمارستانهای تابعه دانشگاه زاهدان در سامانه ارتباط مردمی ریاست محترم دانشگاه به ثبت رسیده است.

دکتر محمدهادی عباسی صبح امروز یکشنبه 23 اردیبهشت 97  به خبرنگار وبدا در زاهدان گفت: هم استانی های قدرشناس و نجیبی که از نزدیک شاهد خدمات شبانه روزی کارکنان سخت کوش حوزه بهداشت و درمان هستند  به صورت مکرر اقدام به ارسال پیام های تشکر خطاب به این عزیزان می نمایند و روابط عمومی دانشگاه نیز موظف است تا بنا به وظیفه ذاتی خود این قبیل موارد را منعکس نماید.

وی اعتماد و احترام متقابل میان بیمار و  درمانگر را یکی از سرمایه های ارزشمند اجتماعی برشمرد و گفت: علاوه بر انجام وظائف ذاتی و اداری توجه به  جنبه های اجتماعی رفتارها و عملکردها می تواند به تقویت این سرمایه های اجتماعی کمک کند.

دکتر عباسی با تشکر از بیمارانی که احساسات زلال وبی آلایش خود در خصوص کادر درمانی، پرستاران و پزشکان را مطرح می نمایند گفت: بدون تردید تشکر و قدردانی بیماران از کادر درمان منجر به دلگرمی بیش از پیش همکاران ما در استمرار ارائه مطلوب خدمات به هموطنان می شود. وی افزود؛ غنای فرهنگی منطقه و رایج بودن فرهنگ قدر شناسی  صحنه های زیبا و خاطره انگیزی را در ارتباطات میان بیماران و کادر بهداشت و درمان رغم می زند و ما همه روزه شاهد این تعاملات سازنده و مناسب هستیم و به همین دلیل است که موارد معدودی از تعاملات نامناسب که بعضا در مراکز ارائه خدمات اتفاق می افتد به عنوان اموری غیر معمول از سوی جامعه تلقی می گردد.

به گفته سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، توسعه زیر ساخت ها و ارتقاء کمّی و کیفی تجهیزات و امکانات حوزه سلامت علاوه بر تاثیر مستقیم بر شاخص های سلامت هموطنان عزیز، منجر به صیانت از این سرمایه های اجتماعی نیز خواهد شد و  به همین دلیل دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به موازات اقداماتی که در زمینه توسعه زیر ساخت های حوزه سلامت صورت می گیرد  به اصلاح فرایندها خدمت رسانی و اصلاح روابط میان خدمت گیرندگان و خدمت دهندگان نیز توجه خاصی دارد.

دکتر عباسی فراهم نمودن بستر ارتباط متقابل خدمت گیرندگان و خدمت دهندگان را از وظائف حوزه رابط عمومی دانشگاه بر شمرد و گفت؛ برای حرکت در مسیر توسعه ارتباطات دو سویه، سامانه مردمی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و سامانه های ارتباط مردمی روسای بیمارستان های تابعه دانشگاه فعال می باشد.

شایان ذکر است سامانه ارتباطات مردمی ریاست محترم دانشگاه  به منظور دریافت نظرات، پیشنهادات، مراتب تشکر و قدردانی و  یا انتقادات مشتریان داخل و خارج سازمان در نظر گرفته شده است و همه  بیماران و مراجعین به بیمارستان ها،  مراکز جامع خدمات سلامت، خانه های بهداشت، پایگاه های سلامت و پایگاه های اور|ژانس، دانشجویان، اعضاء هیئت علمی و کارکنان دانشگاه می توانند از طرق ارسال پیامک به سرشماره 3000123155، آدرس پست الکترونیکی: ertebat@zaums.ac.ir شماره نمابر: 33294390 و یا مراجعه حضوری به دفتر روابط عمومی دانشگاه با این سامانه ارتباط برقرار نمایند. همچنین در هر یک از بیمارستان های تابعه دانشگاه نیز سامانه ارتباطات مردمی فعال می باشد و اطلاعات مر بوط به این سامانه ها در فضای داخلی هر بیمارستان در معرض دید مراجعین محترم قرار دارد.

 

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

 

 


1397/02/23
١٨١٩٣


نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر:
 






اخبار جدید

یادداشت های ماهیانه رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
پیام رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به مناسبت حماسه سوم خردادماه:
ورزشکاران وعده غذایی سحری را حذف نکنند
انتصاب جناب آقای دکتر علیرضا سلیمی خراشاد به سرپرستی مدیریت هماهنگی و نظارت بر شبکه آزمایشگاههای دانشگاه
استقلال مالی و مدیریتی کلینیک ویژه سلامت زاهدان
قابل توجه متقاضیان نقل انتقال
قابل توجه کارکنان شاغل، بازنشسته و مستمری بگیران دانشگاه
بر خلاف باور عمومی تشخیص قارچ های خوراکی از انواع سمی آن توسط مردم عادی امکان پذیر نیست
کشف و معدوم سازی 4800 بطری نوشیدنی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
شناسایی حدود 16 هزار فرد مبتلا به پرفشاری خون در قالب اجرای طرح تحول نظام سلامت
تفکیک زباله های عفونی از مبداء راهکاری کلیدی برای کاهش تبعات زباله های عفونی است
انجام بیش از 817 مورد پیوند قرنیه در بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی الزهرا(س) زاهدان
بسیج دانشجویی پیشانی تمامی فعالیتهای مذهبی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی در دانشگاه هاست .
مسابقه فتح خرمشهر به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر (فقط مخصوص بانوان)
روابط عمومی/تشدید نظارتهای بهداشت محیطی در ماه مبارک رمضان ...از خرید زلوبیا بامیه با رنگ تیره پرهیز کنید.
ادامه ارائه خدمات تخصصی دندانپزشکی در کلینیک ویژه دانشکده دندانپزشکی زاهدان در ماه مبارک رمضان
بررسی و داوری 10 طرح و ایده فن آورانه در سومین جلسه شورای فن آوری دانشگاه علوم پزشکی ز اهدان
برگزاری نخستین کارگروه کاهش تصدی گری و برون سپاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اولویت درخواست های واحد های دور از مرکز
ارزیابی برنامه های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای استقبال اززائرین اربعین حسینی
یک متخصص ایرانی مقیم بلژیک همگام با گروه خیریه محکم در انجام اعمال جراحی شکاف کام و لب در زاهدان

محتوای مرتبط